27. Not a love song

2K 134 24
                                    

"Kocham jego postawę złego chłopca, ale w takich chwilach jak ta nienawidzę go za nią"

Sharon


Luke miał racje, że powinnam w końcu wybrać i naprawdę zamierzałam to zrobić. Byłam gotowa albo prawie gotowa albo nie wiem.. To było za dużo, to kim byłam a to kim jestem, to są tak różne osoby, że czasem nie poznaje samej siebie. Przeraża mnie cholernie, a potem patrzę na Luka i widzę dokładnie to samo.

Jesteśmy zagubieni.

Jesteśmy w tym razem, ale osobno, ale przede wszystkim łączy nas przeszłość, która nie tyle, co nas definiuje, ale kształtuje i jeśli nie zajmę się przyszłością utonę w kłamstwie, fałszywej miłości i nadziei.

Dlatego dzisiaj ponownie wybieram się do baru gdzie pracuje Jase, a zarazem na kolejny występ chłopaków.

Ich muzyka rozbrzmiewa dzisiaj dosyć szybko u mojego boku stoi Chris i nieświadomie po raz kolejny słucha piosenki o swojej dziewczynie, która go zdradziła, no cóż nie zostanie na długo w nieświadomości.

Na razie delektuje się każdym słowem Luka, które płynie z jego ust.

Jestem suką, bo stoję obok innego chłopaka, zamiast biec po występie i wpaść mu w ramiona, ale to się niedługo skończyć.

Przynajmniej tak myślałam.

Pozwoliłem ci odejść zamiast powiedzieć ci co czuję

A może po prostu zabrałem ze sobą cześć ciebie

Powiedz mi, kochanie
Czy zabrałem ci twoja miłość, dając moja nienawiść

Czy wymieniliśmy się cholernymi życiami?
Wszystko trzeba poznać od dwóch stron
Jednak tylko razem jesteśmy całością
Zapisana kartą z dwóch stron

Mam ochotę się rozpłakać gdy śpiewa mi piosenkę, której wersy zostawiał wraz z kwiatami. Powinnam go w tej chwili nienawidzić, cieszyć się objęciami Chrisa, ale to nie jest to i gdy wiem kogo kocham. Kocham tego pieprzonego kretyna, kocham to, że nie boi się śpiewać dla mnie, jednocześnie nienawidząc, ze nigdy o tym nie rozmawiamy. Nie wiem ile razy powiedział mi, że jestem jego w ostatnim czasie, ani, że będzie walczył, a ja cieszyłam się tym, pływałam w tym. Wiedziałam, że go ranię, ale potrzebowałam tego, tylko gdy już to wszystko wie i jestem nawet w stanie przeprosić go za to gówno, które mu zrobiłam. On robi coś co zaprzecza wszystkiemu.

- Dzisiaj mam specjalną piosenkę dla mojej ulubionej pary! - wskazuje na nas, on naprawdę to robi. Chris spogląda na mnie pytająco, a ja nie wiem czego mam się spodziewać.

- Każdy z nas zasługuje na prawdę, a więc czas na nią! - błagam w myślach, żeby tego nie zrobił. Jeśli to zrobi..

Jeśli to zrobi to może się pożegnać ze mną, tak jak ja z Chrisem. Nie wiem co zaboli mnie bardziej, ale to nie była jego pieprzona rzecz do zrobienia!

Jest zraniony, ale w ten sposób rani mnie, zawsze to robił.

Może udawać, ale wcale nie zmienił się tak bardzo jak mu się wydaje. Nie wiem czy kiedykolwiek to zrobi.

Wydaje mu się, że wraz z wyjazdem z Mission Beach pozbył się tego kim tam był, a to kompletna bzdura, on to głęboko w sobie zakopał, a mój przyjazd najwidoczniej mu to zwrócił.

PAST GAME {Hemmings}Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz