¦Bab 14|

54 6 0
                                    

Ayish POV

Bangun sahaja dari tidur. Aku terus mencapai phone.

'Nenek kebayan' getusku. Aku menggosok gosok mataku. Melihatkan nama itu, aku terus membuka chatnya. hahaha.

Kalaulah dia tahu aku letak nama dia macamni. Konfem weh tercetusnya perang dunia ketiga.

Free tak besok?
Jom keluar.

sorry dah tido
semalam.

sokay. so how?

how what?

lembap.
keluarlah wey.

bahasa awaa*blackmoon
nakgi mana?

Taman or mall?
Pls.

oh. ok. bila?

Tahun depanlah
*blackmoon

haha. okay. siap kejap
nanti sampai mall
saya call.

okay.

Nara Pov

Mama!!!!!!!! Ayish tak reject huwaaaaa. Aku melompat lompat atas katil. Tak percaya lah. Nak keluar dengan jejaka hensem. eh jap !

scroll balik chat tadi.

hahaha. okay. siap kejap nanti sampai mall saya call.

Dia guna Saya. Tak sangkaaaaaa ! berbunganya hati kite awokkk oi hahahaha.

Aku yg baru lepas mandi terus ke almari baju.

So! nak pakai apa ni? Pakai lawa lah woi. hahahha

Setelah siap memilih baju. Aku calitkan sedikit mekap dekat muka. Pakai eyeliner, bedak sikit tutup pori tuh hahaha. dan sedikit gincu warna pink.

Takdelah nanti nampak pucat macam mayat hidup je. Hidup kene lawa guys!

Yes! Finally siap. Puas hati.

'See you ayish' getusku sambil mencium telefon bimbit kesayangankuuu.



guys. terpaksaa pendekkan. fon buat hal hahahahhaha. kasihanilah hamba ini. bila mahu beli fon baru huhuhuuhuhu.

#kalau ade yg nak dermkan sila dm saya secepat mungkin hahahahahha.

Kau Sahabat [ Complete ]Where stories live. Discover now