Important Notes!

1.8K 130 17
                                    

Hello everyone!!


Saya masih tak sangka cerita HURUF ni akan dapat sambutan. Sama ada yang original sampai lah EXO version. Cerita Huruf yang asal menang TheWattys 2016. Dan saya happy sangat. Hehehehe.

Notes ni macam biasa. Nak bagi penerangan sikit sebelum korang membaca. Dah baca Huruf EXO Version yang sebelum ni. Cerita Bromance. Korang dah boleh agak kan? Satu watak perempuan pun tak ada. Saya cuma nak bagi amaran. Cerita yang kedua ni lagi teruk memandangkan semua watak lelaki. Bromance tu memang terserlah. Saya tak bahasakan sebagai 'gay' atau 'homoseksual' memandangkan ini fanfiction. Saya bahasakan sebagai bromance atau otp.

So, saya bagi amaran. Scene dalam ni lebih nampak bromance nya berbanding sebelum ni. Kalau korang tak selesa, berhenti membaca bagi mengelakkan korang rasa meluat di pertengahan cerita.

Satu lagi. Watak-watak EXO yang dah mati dalam Huruf pertama saya akan hidupkan semula menjadi watak baru memandangkan cerita ni Huruf EXO Version. So, buat-buat orang lain je lah k. Saya akan masukkan semua balik.

Majoriti nama watak dalam ni saya ubah. Nama adalah nama sebenar artis kpop tu. Tapi nama depan saya ubah untuk melayakkan mereka pegang sesuatu Huruf tu. Memandangkan susah nak cari huruf depan nama yang berbeza, saya ubah. So, kpopers jangan kecam saya terutama yang peminat mereka. Jangan risau, saya akan guna nama asal sampai habis. Untuk perkenalkan Huruf je saya ubah.

So, harap korang enjoy. Kalau belum baca Huruf EXO Version pertama baca tu dulu. Baru baca ni. Kalau ada nama pelik-pelik muncul sila abaikan. Sebab cerita ni copypaste dari cerita yang asal. Jangan spoil kan dengan membaca Huruf yang asal k. Ikut flow cerita ni kalau korang mula dari EXO Version.


Goodbye, love.

SHIM_YOO


Huruf II (EXO Version) ✔Where stories live. Discover now