Huhu Liliput dah habis. Perasaan aku? Lega. Serius lega.
Kalau tanya aku, honestly, Satu Mimpi is the only book yang aku sedih bila dah habis. Lega dan sedih. Honey dengan Liliput ni lega yang.... haihh lega... dah tak payah pikir pasal diorang lewls.
Tapi walau bagaimana pun, setinggi-tinggi terima kasih kat korang sebab baca, vote dan komen. Aku appreciate gile. Aku memang mengharapkan feedback korang as reader sebab aku nak tau my writing style ni ok ke tak, jalan cerita ok ke tak.
Though aku meroyan jugak la kalau ada orang komplen hahahha dasar melayu mental cepat koyak. But still, thanks.
Liliput sebenarnya betul-betul keluar dari rancangan aku. I didn't plan to write pasal marriage phase diorg since two books before pun dah penuh pasal konflik rumah tangga. But then, it seems like aku suka buat watak-watak aku ada physical contact and it won't be nice pulak kalau main cium-cium tapi tak kahwin kan even though just fictional character, so aku kahwinkan la Lili dengan Putra ni lol.
Sebenarnya aku tak tau nak habiskan cerita ni kat mana, tu yang ending dia hambar noharommm. So it would be nice if you can share with me:
Siapa character paling kau suka and why?
Character paling kau benci and why?
Scene paling kau suka
You expected ending
Putra atau Firdaus? *ideally, Fir I'd say 😝😝
Dalam playlist tu, lagu yang paling kau suka
Ngada kan aku sibuk tanya? Cowy la, I nak isi masa lapang lagi berapa nak balik mahallah ni T.T
I'm like TT uuuu...
Book lepas ni? Nak naik sem 3 dah takde nak buat book lain dah. Haritu pun cgpa sekadar memuaskan je untuk aku. Tapi bila compare dengan pointer orang lain, bagi aku nangis dekat penjuru katil la. Sedeyhh!
Moral of the story: Straight A spm tak menjamin pointer kat uni lagi-lagi kalau masih mengamalkan sikap pergi mampos asalkan aku dapat tidur hmm.
So back to the topic, mungkin akan sambung Stairways. Check it out!Akhir kata, syukran jazilan rakan-rakan Wattpad-ku 🐳
YOU ARE READING
Liliput ✔
أدب المراهقينSenyuman itu, dia kenal sejak lahir. Tawa itu, dia dengar kecil. Tangisan itu, dia saksikan sehingga mereka dewasa. Lili dan Putra. Liliput di mata dua orang ibu. Musuh di mata sesama sendiri. Kekasih di sudut hari paling dalam. "Give me your hand s...