Η Νεφέλη

358 10 4
                                    


Η Νεφέλη είναι 19 χρονών.Μόλις έδωσε πανελλήνιες και πέρασε λογοθεραπεία στο πανεπιστήμιο στις Σέρρες κι έτσι πρέπει να φύγει από τη Θεσσαλονίκη.

   Έχει μία κολλητή,τη Χριστίνα,η οποία έχει την ίδια ηλικία με αυτήν.Είναι φίλες από το δημοτικό.Η Χριστίνα πέρασε κι αυτή στις Σέρρες,αλλά στο παιδαγωγικό.

    Η Νεφέλη είναι μία εσωστρεφής κοπέλα.Δεν κάνει εύκολα φιλίες,εκτός από τη Χριστίνα.Δεν ανοίγεται εύκολα σε κανέναν.Σχέση έχει κάνει μόνο μία στη ζωή της,αλλά δυστυχώς είχε ένα άσχημο τέλος.Από τότε δεν αφέθηκε ποτέ σε κανέναν άλλο,αφού πληγώθηκε πολύ. 

 Σήμερα είναι η μέρα που η Νεφέλη μαζί με τη Χριστίνα θα φύγουν στις  Σέρρες,αφήνοντας πίσω την πόλη τους.

   Τα κορίτσια είναι ενθουσιασμένα που σε λίγες ώρες θα είναι σε άλλη πόλη και θα μένουν στο δικό τους σπίτι οι δυο τους.

   Οι γονείς τους,τους περιμένουν κάτω για να πάρουν τα πράγματά τους,να τα βάλουν στα αυτοκίνητα και να τους πάνε οι ίδιοι στις Σέρρες.

 -Νεφέλη:΄Ετοιμες!λέει ενώ αφήνει τη βαλίτσα της κάτω.

 -Μπαμπάς Νεφέλης:Ωραία!λέει κι όλοι μαζί αρχίζουν να μεταφέρουν στο αυτοκίνητο τα πράγματα.



Γεια σας και πάλι.Μια καινούρια ιστορία ξεκινάει!Ελπίζω να έχω τη στήριξή σας και σε αυτήν την ιστορία και θα κάνω ο,τι μπορώ για να σας φανεί ωραία και να έχω τη βοήθεια σας,σχολιάζοντας τις απόψεις σας και ψηφίζοντας την ιστορία.Περιμένω λοιπόν να μου πείτε πως σας φάνηκε το 1ο κεφάλαιο αν και δεν έχει κάτι.Σας ευχαριστώ πολύ όλους.

Τα ετερώνυμα έλκονται(ολοκληρωμενη)Where stories live. Discover now