"Δεν ξέρει τι θέλει"

97 6 0
                                    

Το πρωί,όταν ξύπνησε ο Δημήτρης,ντύθηκε για να πάει στο πανεπιστήμιο για να πάει τα τελευταία χαρτιά που χρειαζόταν,γιατί αύριο άρχιζαν τα μαθήματα.

    Η Νεφέλη ξύπνησε,ετοιμάστηκε για το πανεπιστήμιο για να πάει κι αυτή τα τελευταία χαρτιά που χρειαζόταν,αφού κι αυτή αύριο είχε το πρώτο της μάθημα.Όταν κατέβηκε κάτω πέτυχε στην είσοδο το Δημήτρη.

 -Δημήτρης:Καλημέρα!

 -Νεφέλη:Καλημέρα!

 -Δημήτρης:Τι κάνεις?

 -Νεφέλη:Μια χαρά!του λέει και πάει να φύγει.

 -Δημήτρης:Νεφέλη,Νεφέλη!

 -Νεφέλη:Τι θες?

 -Δημήτρης:Πού πας?

-Νεφέλη:Όπου θέλω!

 -Δημήτρης:Σε ρώτησα,γιατί μπορεί να βολεύει και να σε πάω εγώ με το αυτοκίνητο!της λέει την ώρα που χτυπάει το κινητό της.

 -Νεφέλη:Ναι,ποιος είναι?

 -Χάρης:Έλα,Νεφέλη,ο Χάρης είμαι.Σε πήρα για να πάμε για καφέ,αν θες.

 -Νεφέλη:Χάρη μου,δεν μπορώ.Έχω να πάω στο πανεπιστήμιο.Κάποια άλλη φορά ίσως.

 -Χάρης:Έγινε θα τα πούμε!λέει και της το κλείνει.

 -Δημήτρης:Πάλι αυτός ήταν?

 -Νεφέλη:Ναι,αυτός ήταν,αλλά εσένα τι σε νοιάζει?

 -Δημήτρης:Φυσικά και με νοιάζει!της λέει και την πλησιάζει.

 -Νεφέλη:Από πού κι ως πού?

 -Δημήτρης:Ρε Νεφέλη δεν καταλαβαίνεις ότι είναι μαλάκας αυτός,τη ρωτάει και την πλησιάζει ακόμη περισσότερο.Πλέον απέχουν απόσταση αναπνοής.

 -Νεφέλη:Δημήτρη,τι πας να κάνεις?

 -Δημήτρης:Μη μιλάς!της λέει και τη φιλάει.

  Όταν σταμάτησαν,ο Δημήτρης άρχισε να μιλάει:

  -Δημήτρης:Συγγνώμη,δεν ξέρω τι κάνω.Καλύτερα να φύγω!λέει,ανοίγει την πόρτα και φεύγει

Καλύτερα να φύγω!λέει,ανοίγει την πόρτα και φεύγει

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

 Η Νεφέλη,ανέβηκε στο σπίτι μετά από αυτό.Δεν πήγε τελικά στο πανεπιστήμιο.

 -Χριστίνα:Τι έγινε κορίτσι μου?Εσύ δε θα πήγαινες στο πανεπιστήμιο?Πότε πρόλαβες? 

 -Νεφέλη:Είδα το Δημήτρη κάτω.

 -Χριστίνα:Εεε και?Γιατί δεν πήγες στο πανεπιστήμιο?

 -Νεφέλη:Με φίλησε,Χριστίνα μου πάλι και δεν μπορούσα να πάω.Θέλω να μείνω λίγο μόνη μου και θα πάω πιο μετά!της λέει και πηγαίνει στο δωμάτιό της.

Τα ετερώνυμα έλκονται(ολοκληρωμενη)Where stories live. Discover now