Οταν πηγαν στο τραπεζι με τους υπολοιπους,μετα απο λιγο ηρθαν και τα φαγητα τους,εφαγαν και αφου πληρωσαν σηκωθηκαν να φυγουν.
-Δημητρης:Χριστινα,η Νεφελη θα ερθει σε εμενα,να ξες.
-Νεφελη:Κατσε,κατσε! Τι λες; εμενα με ρωτησες;
-Δημητρης:Ναι,το μεσημερι που μιλησαμε και μου ειπες ναι.
-Νεφελη:Οχι,Δημητρη μου,δε σου ειπα ναι. Σου ειπα θα δουμε κι εσυ μαλλον το πηρες για ναι.
-Χριστινα:Δεν καταλαβα! Γιατι να μην πας;
-Νεφελη:Δεν ειπα οτι δε θα παω. Απλα αυτος το πηρε απο πριν για ναι,χωρις να του το πω.
-Δημητρης:Ελα μωρο μου,αστα αυτα τωρα!της λεει και την πιανει απο τη μεση.
-Νεφελη:Δημητρηηηηη!του λεει κι αυτος την κοιταει και δεν της λεει τιποτα απλα τη φιλαει.
-Δημητρης:Αντε μωρο μου παμε!της λεει και πηγαινουν προς το αυτοκινητο.
-Πανος:Καλα να περασετε!τους φωναζει και μετα γυρναει προς τη Χριστινα κι αφου τη φιλησει τη ρωταει τι θα κανουν αυτοι.
-Χριστινα:Θες να ερθεις σε εμενα; αφου δε θα ειναι κι η Νεφελη;
-Πανος:Οκ,μωρο μου,παμε!της λεει και την ξανα φιλαει.
Η Νεφελη κι ο Δημητρης σχεδον σε ολη τη διαδρομη δε μιλησαν καθολου,οταν ο Δημητρης εσπασε τη σιωπη.
-Δημητρης:Τι εχεις;
-Νεφελη:Δεν ξερω,Δημητρη! Απλα φοβαμαι! Νομιζω οτι δε θα κρατησει ολο αυτο που γινεται μεταξυ μας και δε θελω να πληγωθω.
-Δημητρης:Δε θα σε αφησω εγω μωρο μου να πληγωθεις! Νεφελη,σε παρακαλω ξεχασε τα ολα αυτα κι ελα να περασουμε οσο πιο ωραια γινεται. Σε αγαπαω! Ειμαι πολυ ερωτευμένος μαζι σου. Βγαλε τις ασχημες σκεψεις απο το μυαλο σου!της λεει και τη φιλαει.
-Νεφελη:Θελω να σε πιστεψω και θα το προσπαθησω,στο υποσχομαι! Σε αγαπαω κι εγω πολυ και θελω να το ζησω αυτο μαζι σου. Σου υποσχομαι οτι θα προσπαθησω να μην τα σκεφτομαι ολα αυτα,αλλα θελω να μη μου δινεις κι εσυ αφορμες!του λεει και το φιλαει κι αυτη.
YOU ARE READING
Τα ετερώνυμα έλκονται(ολοκληρωμενη)
RomanceΔύο άτομα τελείως διαφορετικά,τους οποίους το μόνο που θα τους ενώσει είναι η αγάπη κι ο έρωτας που θα νιώσουν ο ένας για τον άλλον.Τα ονόματα αυτών?Νεφέλη και Δημήτρης!