"Χορος με αλλη"

99 7 0
                                    

Οταν ηρθαν ο Χαρης κι η Νεφελη στα παιδια.
-Χαρης:Τι κανεις ρε Μητσο; Καιρο εχω να σε δω.
-Δημητρης:Μια χαρα ειμαι,εσυ;
-Χαρης:Καλα κι εγω!
-Δημητρης:Ερχεσαι μαζι μου,να παω να παρω ενα ποτο;
-Χαρης:Ναι,ελα,παμε. Επιστεφω σε λιγο!γυρναει και λεει στη Νεφελη.
-Νεφελη:Οκ!
Οταν ο Χαρης κι ο Δημητρης πηγαν για το ποτο,ο Χαρης αρχισε να του λεει:
  -Χαρης:Ειναι πολυ ωραια κοπελα. Μου αρεσει και λεω να κανω κινηση. Τι λες;
  -Δημητρης:Μπα,οχι! Ειναι πολυ χαζη! Εγω δεν τη συμπαθω καθολου. Ασε που δεν ειναι κοπελα σαν αυτες που θες εσυ.
  -Χαρης:Μα για αυτο μου αρεσει. Απο το λιγο που ημουν σημερα μαζι της καταλαβα οτι δεν ειναι σαν τις αλλες που γνωριζω καθημερινα!του λεει οταν φτανουν στο μπαρ.

 Απο το λιγο που ημουν σημερα μαζι της καταλαβα οτι δεν ειναι σαν τις αλλες που γνωριζω καθημερινα!του λεει οταν φτανουν στο μπαρ

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ο Δημητρης παραγγελνει το ποτο του και του λεει:
-Δημητρης: Ασ την αυτην,δεν ειναι για εμας και κοιτα εκεινες απεναντι. Τι λες;
-Χαρης:Κανε ο,τι θες εσυ με εκεινες! Εγω παω στη Νεφελη!του λεει και φευγει.
    Ο Δημητρης πλησιαζει τα κοριτσια και τις προτεινει να χορεψουν. Η μια δεχεται κι ετσι πηγαινουν να χορεψουν κοντα στη Νεφελη και στο Χαρη,οι οποιοι ειχαν ξανα ανεβει στην πιστα.
    Η υπολοιπη βραδια περασε γρηγορα. Το βραδυ,οταν εφυγαν,ο Πανος συνοδευσε τα κοριτσια στο σπιτι και τις προτεινε να πανε αυριο το μεσημερι να φανε μαζι με το Χαρη.
-Νεφελη:Δεν ξερουμε,θα δουμε! Θα σας ενημερωσουμε αυριο το πρωι. Καληνυχτα,Πανο.
-Πανος:Οκ,θα περιμενω τηλεφωνο σας.
-Χριστινα:Θα σε παρουμε μολις ξυπνησουμε! Καλο βραδυ!του λεει και τον αγκαλιαζει.
Τα κοριτσια ανεβηκαν πανω,ξεντυθηκαν,εβαλαν τις πυτζαμες τους και μετα η Χριστινα πηγε στο δωματιο της Νεφελης.
  -Χριστινα:Νεφελη μου!
  -Νεφελη:Τι εγινε;
  -Χριστινα:Εσυ θα μου πεις τι εγινε σημερα με το Χαρη.
  -Νεφελη:Τιποτα δεν εγινε. Ισα ισα που ειναι πολυ κουραστικος. Δεν τον μπορουσα αλλο!
  -Χριστινα:Δηλαδη δε σου αρεσε;
  -Νεφελη:Ωχ,Χριστινα μου! Πως δου ηρθε αυτο; Ουτε καν! Κι αυριο σε παρακαλω δε θελω να παμε.
  -Χριστινα: Θα παμε,σε παρακαλω,θα ειναι κι ο Πανος. Πρεπει να παμε!
  -Νεφελη:Αχ,δεν ξερω! Τωρα ασε με να κοιμηθω. Θα δουμε αυριο.
  -Χριστινα:Ενταξει,αγαπη μου! Καλο βραδυ!
  -Νεφελη:Καλο βραδυ!

Τα ετερώνυμα έλκονται(ολοκληρωμενη)Where stories live. Discover now