Η Νεφελη πηγε στον καναπε κι ο Δημητρης την ακολουθησε κι εκατσε διπλα της.
-Δημητρης:Νεφελη,σε παρακαλω μην αρχιζεις! Την εδιωξα! Δε με νοιαζει καν! Σε παρακαλω,μολις γυρισαμε κι αντι να κοιταξουμε να κανουμε κατι για να περασουμε καλα,εσυ ετοιμαζεσαι παλι για καβγα!της λεει και γυρναει το κεφαλι του απο την αλλη.
-Νεφελη:Ενταξει,συγγνωμη εχεις δικιο! Σε πιστευω!του λεει,του γυρναει το κεφαλι και το φιλαει.
-Δημητρης:Δε νομιζω να θες να παμε καπου;τη ρωταει ενω συνεχιζει να τη φιλαει.
-Νεφελη:Ναι,θελω!του λεει μεσα στο φιλι τους.
-Δημητρης:Σοβαρα τωρα ρε Νεφελη;τη ρωταει αφου σταματαει να τη φιλαει.
-Νεφελη:Μεσα στο δωματιο εννοω μωρο μου!του λεει και τον αρπαζει και τον ξανα φιλαει και πηγαινουν μεσα.
Τη ριχνει στο κρεβατι,πεφτει κι αυτος απο πανω και σιγα-σιγα αρχιζει να την κανει δικη του. Μετα,οταν τελειωσαν ξαπλωσαν αγκαλια στο κρεβατι,οταν μετα απο λιγο ακουσαν κλειδια στην πορτα.
-Χριστινα:Νεφελη,Νεφελη! Που εισαι; γυρισαμε!
-Νεφελη:Αχ,γυρισαν! Παω να τη δω! Ντυσου κι ελα κι εσυ!του λεει καθως σηκωνεται και ντυνεται και φτανει στο σαλονι.
-Χριστινα:Νεφελη μου,πως εισαι;τη ρωταει και την αγκαλιαζει.
-Νεφελη:Ολα καλα. Μην ανησυχεις! Εσεις πως περασετε; σου αρεσε η Θεσσαλονικη μας;ρωταει τον Πανο.
-Πανος:Ναι,ολα ηταν υπεροχα. Η φιλη σου με πηγε παντου.
-Χριστινα:Εσυ πες μας! Σε προσεχε ο Δημητρης; γιατι ετσι ειπε οτι θα σε αναλαβει αυτος γιατι κι η κυρια Θεοδωρα ελειπε κι αυτη.
-Δημητρης:Ακουσα το ονομα μου;ρωταει καθως βγαινει απο το δωματιο χωρις να φοραει μπλουζα και γυρνανε και τον κοιτανε.
-Πανος:Ωπα,ωπα! Τι γινεται εδω; χασαμε επεισοδια;
-Νεφελη:Μαλλον ναι! Με το Δημητρη αποφασισαμε να ξανα ειμαστε μαζι.
-Δημητρης:Και να μη χωρισουμε ποτε ξανα.
-Νεφελη:Αυτο δεν ειναι σιγουρο! Θα δουμε!
-Χριστινα:Ετσι μπραβο! Χαιρομαι τοσο πολυ για εσας! Ααα κι αυτες οι βαλιτσες τι ειναι;ρωταει καθως το βλεμμα της πεφτει εκει.
-Δημητρης:Πηγα τη φιλη σου ενα ταξιδι μηπως και την καταφερω και τα ξανα βρουμε και τελικα την καταφερα!τους λεει,την αγκαλιαζει και τη φιλαει
YOU ARE READING
Τα ετερώνυμα έλκονται(ολοκληρωμενη)
RomanceΔύο άτομα τελείως διαφορετικά,τους οποίους το μόνο που θα τους ενώσει είναι η αγάπη κι ο έρωτας που θα νιώσουν ο ένας για τον άλλον.Τα ονόματα αυτών?Νεφέλη και Δημήτρης!