Φουλ ερωτευμενοι!

72 6 2
                                    

Το απογευμα,ο Δημητρης ανεβηκε πανω στη Νεφελη κι αφου εκατσαν για λιγο μαζι,αυτη πηγε να ετοιμαστει για να φυγουν.
   Οταν πηγε μεσα στο σαλονι ετοιμη,ο Δημητρης εμεινε με το στομα ανοιχτο.
-Δημητρης:Μωρο μου! Εισαι υπεροχη!της λεει,την πλησιαζει και τη φιλαει,ενω κατεβαινει προς το λαιμο της.
-Νεφελη:Ελα ρε μωρο μου,πρεπει να φυγουμε.
-Δημητρης:Σκεφτομουν μηπως να μην παμε τελικα!της λεει μεσα στο φιλι.
-Νεφελη:Θα ειμαι δικη σου ολο το βραδυ,αλλα τωρα ελα να φυγουμε!του λεει και τον πιανει απο το χερι.
Οταν εφτασαν στο εστιατοριο,τους εδειξαν το τραπεζι τους,παρηγγειλαν,εφαγαν και μετα πηγαν στο σπιτι της Νεφελης που ηταν αδειο. Ολο το βραδυ το περασαν εκει,κανοντας ερωτα.
    Το πρωι,ο Δημητρης σηκωθηκε,εφτιαξε πρωινο και το πηγε στο κρεβατι. Η Νεφελη,οταν ξυπνησε εμεινε εκπληκτη.
  -Νεφελη:Τι ειναι ολα αυτα;ρωταει καθως ανοιγει τα ματια της.
  -Δημητρης:Καλημερα μωρο μου! Εου εφτιαξα να φας κατι για πρωινο,γιατι εχασες πολυ ενεργεια και μετα να σε παω στο πανεπιστημιο που εχεις μαθημα.
  -Νεφελη:Για αυτο σ αγαπαω. Γιατι παντα τα σκεφτεσαι ολα.
  -Δημητρης:Τι ειπες;
  -Νεφελη:Οτι παντα τα σκεφτεσαι ολα.
  -Δημητρης:Οχι αυτο,Νεφελη. Οτι μ αγαπας. Αληθεια μ αγαπας;
  -Νεφελη:Φυσικα και σε αγαπαω μωρο μου! Αν δεν ενιωθα απο την αρχη κατι για εσενα πιστεψε με θα ηταν σαν να μη σε ηξερα και σαν να μη σε γνωρισα ποτε!του λεει και το φίλαει κι εκεινος την κανει για ακομη μια φορα δικη του πριν φυγουν.

Τα ετερώνυμα έλκονται(ολοκληρωμενη)Where stories live. Discover now