Τι θελει παλι ο Χαρης;

61 6 0
                                    

Ο Χαρης ζητησε απο τη Νεφελη να πανε για ενα ποτο ετσι ωστε να του δειξει οτι τον εχει συγχωρεσει. Αν κι η Νεφελη στην αρχη δεν ηθελε,τελικα την επεισε να πανε.
   Οταν πηγαν στο μπαρ,παρηγγειλαν να πιουν κατι και καθισαν.
-Χαρης:Νεφελη,πραγματικα ντρεπομαι τοσο πολυ για αυτα που σας εκανα. Τουλαχιστον καταφερατε να τα ξανα βρειτε με το Δημητρη;
-Νεφελη:Ολοι κανουμε λαθη, Χαρη μου. Μην ανησυχεις! Ησουν ερωτευμενος τοτε μαζι μου και τα εκανες ολα αυτα στην προσπαθεια σιυ να με κερδισεις! Αλλα ποτε δε θα γινομουν δικη σου! Λυπαμαι!του λεει και τρεχει στο μπανιο γιατι θελει να κανει εμετο κι αυτος βρισκει την ευκαιρια και της ριχνει υονωτικο στο ποτο της. Μετα απο λιγο η Νεφελη επιστρεφει.
  -Χαρης:Τι επαθες;εισαι καλα;
  -Νεφελη:Ναι. Ξες ειμαι εγκυος στο παιδι του Δημητρη. Για αυτο με βλεπεις και σε αυτην την κατασταση!του λεει και πινει λιγο απο το ποτο της.
  -Χαρης:Αληθεια; χαιρομαι τοσο πολυ!  Παλι καλα που δεν καταφερα να σας χωρισω,γιατι τωρα δε θα το ζουσατε ολο αυτο. Συγγνωμη και παλι Νεφελη.
  -Νεφελη:Χαρη,ας μην το συζηταμε αλλο! Σου ειπα περασμενα ξαχασμενα!του λεει κι αρχιζει να χασμουριεται.
  -Χαρης:Σε ευχαριστω πολυ Νεφελη μου που με συγχωρεις! Εισαι υπεροχη κοπελα! Ο Δημητρης ειναι πολυ τυχερος που σε εχει.
  -Νεφελη:Κι εγω ειμαι πολυ τυχερη που τον εχω. Χαρη,με συγχωρεις αλλα πρεπει να φυγω.
  -Χαρης:Ελα,θα σε παω εγω. Δε σε βλεπω πολυ καλα. Νυσταζεις;
  -Νεφελη:Δεν ξερω τι με επιασε ξαφνικα!του λεει και πηγαινουν στο αυτοκινητο και ξεκινανε.
Η Νεφελη κοιμαται κατευθειαν κι ο Χαρης αφου καταφερε αυτο που ηθελε την πηγαινει στο σπιτι του.

Τα ετερώνυμα έλκονται(ολοκληρωμενη)Where stories live. Discover now