Ο Δημήτρης την κρατησε αγκαλια και δε μιλουσαν καθολου,μεχρι που αποφασισε αυτος να σπασει τη σιωπη.
-Δημητρης:Γιατι δε μου μιλησες;
-Νεφελη:Φοβομουν,Δημητρη. Τι να σου ελεγα; νομιζα οτι σε απατησα. Σημερα εμαθα το κολπο του και δεν μπορω να το πιστεψω οτι την πατησα 2η φορα με αυτον.
-Δημητρης:Νεφελη μου,ηρεμησε. Ειναι ηλιθιος ο ανθρωπος. Ας τον και θα τα κανονισω ολα εγω.
-Νεφελη:Αν εχω χασει το παιδι εξαιτιας του....
-Δημητρης:Μωρο μου,δε θα χασεις το παιδι. Στο υποσχομαι. Ολα καλα θα πανε!της λεει και τη φιλαει.
Το επομενο πρωι
Ο Δημητρης εμεινε εκει ολο το βραδυ. Το πρωι οταν ξυπνησαν,τους επισκεφτηκε ο γιατρος στο δωματιο.
-Γιατρος:Καλημερα!
-Νεφελη:Καλημερα,γιατρε. Σας παρακαλω,πειτε μου οτι βγηκαν τα αποτελεσματα.
-Γιατρος:Ηρεμησε,Νεφελη μου! Βγηκαν τα αποτελεσματα κι ευτυχως ολα ειναι μια χαρα.
-Νεφελη:Δηλαδη δεν εχασα το παιδι;
-Γιατρος:Οχι,απλα απο εδω και περα χρειαζεται πολυ ξεκουραση και μεγαλη προσοχη για το παιδι για λιγο καιρο κι ολα θα πανε καλα και θα σου γραψω καποια χαπια να παιρνεις.
-Δημητρης:Ποτε θα μπορεσουμε να φυγουμε;
-Γιατρος:Σημερα το απογευμα θα σας υπογραψω το εξιτηριο!λεει και φευγει.
Ο Δημήτρης μολις μενουν μονη τους,πηγαινει,αγκαλιαζει τη Νεφελη και τη φιλαει.
-Νεφελη:Δημητρη,θα γινουμε γονεις,αλλα φοβαμαι. Πως θα τα καταφερουμε;
-Δημητρης:Γιατι με ευχαριστησεις,αγαπη μου;
-Νεφελη:Γιατι ησουν διπλα μου σε ολο αυτο και γιατι καθε μερα με κανεις πιο ευτυχισμενη!του λεει και το φιλαει.
-Δημητρης:Εσυ με κανεις ευτυχισμενο μωρο μου και σε ευχαριστω πιο πολυ που με εκανες να καταλαβω τι θα πει αγαπη κι ο ερωτας,γιατι πριν ερθεις στη ζωη μου πιστευα οτι ολα αυτα ειναι βλακεις και κοιτουσα μονο την καλοπεραση μου!της λεει,τη φιλαει στο μετωπο και πιανουν κι οι δυο την κοιλια της και μετα σηκωνονται για να μαζεψουν τα πραγματα της.
YOU ARE READING
Τα ετερώνυμα έλκονται(ολοκληρωμενη)
RomanceΔύο άτομα τελείως διαφορετικά,τους οποίους το μόνο που θα τους ενώσει είναι η αγάπη κι ο έρωτας που θα νιώσουν ο ένας για τον άλλον.Τα ονόματα αυτών?Νεφέλη και Δημήτρης!