Η Νεφέλη πήγε στο δωμάτιό της κι έκατσε εκεί για περίπου δύο ώρες.Σκεφτόταν το Δημήτρη συνεχώς μέχρι την ώρα που χτύπησε η πόρτα του δωματίου της.
-Χριστίνα:Νεφέλη,να μπω?
-Νεφέλη:Ναι,έλα.
-Χριστίνα:Τι κάνεις τόσες ώρες εδώ?
-Νεφέλη:Με πήρε ο ύπνος για αυτό.
-Χριστίνα:Ααααα,εγώ ήρθα να σου πω να πάμε στον Πάνο.Θα είναι κι ο Χάρης.
-Νεφέλη:Τώρα?
-Χριστίνα:Όχι τώρα.Το βράδυ.
-Νεφέλη:Εντάξει,θα πάμε.Τώρα θα πάω λίγο στο πανεπιστήμιο αφού δεν πήγα το πρωί και θα έρθω μετά να ετοιμαστούμε.
-Χριστίνα:Οκ!λέει κι η Νεφέλη παίρνει την τσάντα της και φεύγει.
Αφού η Νεφέλη γύρισε μετά από λίγο,ετοιμάστηκαν και πήγαν στου Πάνου.Παρήγγειλαν να φάνε κι έκατσαν να δούνε ταινία,όταν χτύπησε το κουδούνι.
-Πάνος:Νεφέλη,πήγαινε λίγο να ανοίξεις σε παρακαλώ!της λέει κι η Νεφέλη πηγαίνει να ανοίξει.
-Δημήτρης:Καλησπέρα!
-Νεφέλη:Τι κάνεις εσύ εδώ?
-Δημήτρης:Ο Πάνος με κάλεσε.Μου είπε ότι θα μαζευτούμε για ταινία,αλλά άργησα λίγο!λέει καθώς περπατάνε προς τα μέσα.
-Νεφέλη:Γιατί δε μου είπες ότι θα είναι κι αυτός εδώ?πάει και ρωτάει τη Χριστίνα στο αυτί.
-Χριστίνα:Δεν το ήξερα,Νεφέλη μου,αλήθεια.
-Πάνος:Λοιπόν,πάω να φέρω μπύρες!λέει και κατευθύνεται προς την κουζίνα,όταν ανοίγει το ψυγείο και συνειδητοποιεί πως έχουν τελειώσει.
-Χριστίνα:Να σε βοηθήσω?το ρωτάει την ώρα που φτάνει στην κουζίνα.
-Πάνος:Οι μπύρες έχουν τελειώσει!Ποιος θα πάει να φέρει?φωνάζει για να τον ακούσουν οι άλλοι μέσα στο σαλόνι.
-Χάρης:Πάω να φέρω εγώ!
-Νεφέλη:Εγώ πάω επάνω να πάρω το κινητό μου από το μπουφάν μου!λέει κι ανεβαίνει προς τα πάνω.
-Δημήτρης:Πάω κι εγώ να αφήσω το δικό μου!λέει και κατευθύνεται προς τα πάνω κι όταν φτάνει στο δωμάτιο κλείνει την πόρτα κι η Νεφέλη γυρίζει να δει ποιος είναι.
-Νεφέλη:Τι κάνεις εσύ εδώ?
-Δημήτρης:Ήρθα να αφήσω το μπουφάν μου.
-Νεφέλη:Ωραία!Άστο!λέει και πάει να ανοίξει την πόρτα για να φύγει,όμως δεν ανοίγει και συνεχίζει να προσπαθεί.
-Δημήτρης:Θα ανοίξεις να φύγουμε?
-Νεφέλη:Μακάρι να μπορούσα!
-Δημήτρης:Τι εννοείς?
-Νεφέλη:Τι να εννοώ?Δεν ανοίγει η πόρτα.
-Δημήτρης:Φύγε από εδώ!της λέει και τη σπρώχνει κι αρχίζει να προσπαθεί,αλλά ούτε ο ίδιος τα καταφέρνει.
-Νεφέλη:Είδες?Τι θα κάνουμε τώρα?
-Δημήτρης:Θα πάρουμε τηλέφωνο τα παιδιά,γιατί και να φωνάξουμε από εδώ δεν πρόκειται να μας ακούσουν!της λέει και πάει να πάρει το κινητό του για να τους πάρει.
VOUS LISEZ
Τα ετερώνυμα έλκονται(ολοκληρωμενη)
Roman d'amourΔύο άτομα τελείως διαφορετικά,τους οποίους το μόνο που θα τους ενώσει είναι η αγάπη κι ο έρωτας που θα νιώσουν ο ένας για τον άλλον.Τα ονόματα αυτών?Νεφέλη και Δημήτρης!