Μολις γυρισε ο Δημητρης κι ειδε τη Νεφελη,ακουστηκε κι η πορτα και μπηκε μεσα η Χριστινα. Τοτε ο Πανος την πηρε και πηγαν μεσα στο δωματιο της για να αφησουν το Δημητρη και τη Νεφελη να μιλησουν.
-Δημητρης:Να σου εξηγησω!
-Νεφελη:Σε ακουω! Θελω να μου πεις τα παντα. Ο,τι ενιωθες κι ο,τι νιωθεις!του λεει κι εκατσε διπλα του στον καναπε.
-Δημητρης:Νεφελη,απο την πρωτη στιγμη που σε ειδα,οταν επεσες πανω μου στο πανεπιστημιο ενιωσα κατι διαφορετικο,αλλα δεν εδωσα καθολου σημασια. Την επομενη μερα,οταν ηρθες στο σπιτι μου και σε ειδα χαρηκα πολυ για αυτο,αλλα δεν εδωσα και παλι σημασια. Μετα οταν μου ειπε η μητερα μου οτι μενεις απο πανω μας γεννηθηκε μεσα η επιθυμια να σε βλεπω συνεχεια. Οταν σε φιλησα πρωτη φορα,το εκανα οντως για να σταματησεις. Πηγαινα με αλλες,μου αρεσε αυτο. Δεν ηθελα τις δεσμευσεις. Τις θεωρουσα βλακεις. Δε σταματησα,ομως μετα απο το φιλι να σε σκεφτομαι. Αναρωτιομουν γιατι;Δεν ηθελα να παραδεχτω οτι σε ειχα ερωτευτει. Οταν σε εβλεπα με το Χαρη ζηλευα και προσπαθουσα να το καταπολεμησω πηγαινοντας με αλλες. Τοτε ειχα αρχισει να καταλαβαινω οτι σε θελω πραγματικα. Ολα τα φιλια που ανταλλασαμε τα ηθελα. Ξερω οτι δεν ειμαι και ο καλυτερος,αλλα Νεφελη σε παρακαλω,θελω να ειμαστε μαζι. Δεν πιστευα ποτε στις δεσμευσεις,αλλα με εσενα ειναι διαφορετικα.
-Νεφελη:Ναι,Δημητρη μου,θα ειμαστε μαζι. Ειμαι κι εγω ερωτευμενη μαζι σου. Στην αρχη δε σου κρυβω οτι οντως σε αντιπαθουσα,αλλα μετα απο τη δευτερη φορα που με φιλησες,αρχισα να σε σκεφτομαι και να καταλβαινω οτι νιωθω πραγματα για εσενα!του λεει και το φιλαει,οταν χτυπαει το κινητο της και πηγαινει να το σηκωσει.
-Νεφελη:Ωχ,ο Χαρης ειναι!
-Δημητρης:Μην το σηκωσεις! Αστο!
-Νεφελη:Δε γινεται ρε Δημητρη!λεει και το σηκωνει.
-Χαρης:Γεια σου Νεφελη! Τι κανεις;
-Νεφελη:Γεια σου Χαρη! Καλα ειμαι,εσυ;
-Χαρης:Καλα ειμαι κι εγω. Θες να περασω να παμε για καφε;
-Νεφελη:Να παμε για καφε οι δυο μας;
-Δημητρης:Νεφελη,δε θα πας!ακουγεται ο Δημητρης να της λεει απο μεσα.
-Νεφελη:Χαρη,δεν μπορω σημερα,αλλα μια απο αυτες τις μερες θελω να βγουμε να μιλησουμε.
-Χαρης:Ενταξει,θα μιλησουμε αν ειναι!της λεει και το κλεινουν.Το ζευγαρακι μας επειτελους ειναι μαζι κι εκφραζουν κι ο ενας στον αλλον τα αισθηματα τους. Τι ωραια που της τα ειπε. Ο Δημητρης! Αραγε θα τα καταφερουν η όχι; ο Δημητρης οντως δε θα ξαναπαει με αλλη; τι πιστευετε εσεις; αν σας αρεσε το κεφαλαιο,πατηστε το αστερακι και γραψτε το σχολιο σας. Περιμενω!
YOU ARE READING
Τα ετερώνυμα έλκονται(ολοκληρωμενη)
RomanceΔύο άτομα τελείως διαφορετικά,τους οποίους το μόνο που θα τους ενώσει είναι η αγάπη κι ο έρωτας που θα νιώσουν ο ένας για τον άλλον.Τα ονόματα αυτών?Νεφέλη και Δημήτρης!