4 μηνες μετα
Σημερα η Νεφελη εχει ραντεβου στο γιατρο για να μαθει το φυλο του παιδιου. Σηκωθηκε το πρωι,φιλησε το Δημητρη που κοιμοταν διπλα της και σηκωθηκε να φυγει.
Οταν εφτασε στο γιατρο,μπηκε μεσα και πηγαν κατευθειαν για τον υπερηχο.
-Νεφελη:Λοιπον,γιατρε. Πειτε μου το φυλο του μωρου μου.
-Γιατρος:Δεν ειναι το μωρο,Νεφελη.
-Νεφελη:Τι εννοειται δεν ειναι το μωρο; που ειναι;
-Γιατρος:Οχι,εδω ειναι. Απλα ειναι δυο. Εχεις διδυμα.
-Νεφελη:Αληθεια;ρωταει με ενα μεγαλο χαμογελο.
-Γιατρος:Ναι,Νεφελη μου. Το ενα ειναι κοριτσι και το αλλο αγορι.
-Νεφελη:Αχ,σας ευχαριστω πολυ!του λεει και σηκωνεται κι αφου της δωσει το υπερηχογραφημα,φευγει και πηγαινει σπιτι.
Στο σπιτι,οταν πηγε η Νεφελη,ο Δημήτρης ειχε ξυπνησει κι επινε καφε.
-Νεφελη:Καλημερα,μωρο μου!του λεει και το φιλαει.
-Δημήτρης:Καλημέρα!της λεει και την ξανα φιλαει.
-Νεφελη:Βαλε μου κι εμενα λιγο καφε.
-Δημήτρης: Που ήσουν;
-Νεφέλη:Πηγα στο γιατρό. Ειχα το υπερηχογραφημα σημερα για να μαθω το φυλο.
-Δημήτρης:Πλακα μου κανεις ρε Νεφέλη; Γιατί δε μου το ειπες; ηθελα κι εγω να ερθω!της λεει και της δινει τον καφε.
-Νεφελη:Κοιμόσουν ρε μωρο μου και δεν ήθελα να σε ξυπνησω. Σε παρακαλω,μη μου θυμωνεις και σε ακουνε και τα παιδια.
-Δημήτρης:Αυτα μου κανεις μια ζωή και δεν μπορω να σου αρνηθω τιποτα! Κατσε! Τι ειπες; τα παιδια;
-Νεφελη:Ναι,μωρο μου. Τα παιδια.
-Δημήτρης:Δηλαδη εχουμε διδυμα;
-Νεφέλη:Ναι,μωρο μου. Το ενα ειναι κοριτσι και το αλλο ειναι αγορι.
-Δημήτρης:Μωρο μου. Μονο και μονο που μου εφερες τετοια νεα σε συγχωρω!της λεει και τη φιλαει.
-Νεφελη:Δημήτρη,θα ειναι πιο δυσκολα τα πράγματα τώρα.
-Δημήτρης:Όλα θα πανε καλα μωρο μου! Θα κάνουμε δυο υπεροχα παιδια στο υποσχομαι!
-Νεφελη:Σε αγαπαω πολυ! Κι ελπιζω τωρα που θα χοντρυνω πολυ να μη με αφησεις!
-Δημήτρης:Τι λες μωρο μου; δεν προκειται! Σε αγαπαω κι εγω πολυ ή μαλλον σας αγαπαω και τους τρεις!της λεει και αυτην και μετα την κοιλια της.
-Νεφελη:Μου το υποσχεσαι οτι δε θα με αφησεις ποτε;
-Δημήτρης:Ποτε μωρο μου δε σας αφησω,στο υποσχομαι! Και το βραδυ σου εχω μια εκπληξη!της λεει και της δινει ενα φιλι.Και καπου εδω θελω να σας πω οτι το επόμενο κεφαλαιο θα ειναι και το τελευταιο. Ελπιζω να σας αρεσε και η δευτερη αποπειρα μου να γραψω ενα βιβλιο και να σας αρεσε οσοσ και σε εμενα. Θελω να μου πειτε γνωμες και για το κεφαλαιο,αλλα και για ολη την ιστορια. Αν σας αρεσε αυτο το κεφαλαιο,πατηστε το αστερακι. Τα λεμε στο επόμενο τελευταιο κεφαλαιο αυτης της ιστοριας.
YOU ARE READING
Τα ετερώνυμα έλκονται(ολοκληρωμενη)
RomanceΔύο άτομα τελείως διαφορετικά,τους οποίους το μόνο που θα τους ενώσει είναι η αγάπη κι ο έρωτας που θα νιώσουν ο ένας για τον άλλον.Τα ονόματα αυτών?Νεφέλη και Δημήτρης!