Ο Δημήτρης μαθαίνει για το παιδί

76 5 3
                                    

Ο οδηγός του αυτοκινήτου βγήκε έξω,πήγε κοντά της να τη δει και κάλεσε αμέσως το ασθενοφόρο. Τη μετέφεραν στο νοσοκομείο και την έβαλαν στην εντατική,αφού ήταν σε πολύ άσχημη κατάσταση.

   Ο Δημήτρης,το πρωί μόλις ξύπνησε,κοίταξε το κινητό του μήπως τον πήρε η Νεφέλη,αλλά τίποτα. Σηκώθηκε,ντύθηκε κατευθείαν και πήγε επάνω. Χτύπησε το κουδούνι και του άνοιξε η Χριστίνα.

 -Χριστίνα:Καλημέρα Δημήτρη!

 -Δημήτρης:Καλημέρα,Χριστίνα.Η Νεφέλη?ρωτάει καθώς μπαίνει μέσα.

 -Χριστίνα:Η Νεφέλη δεν είναι εδώ.Δεν είσαστε μαζί?Νόμιζα έμεινε σε εσένα.

 -Δημήτρης:Δεν το πιστεύω!Την ψάχνω από χθες.Δε σηκώνει το τηλέφωνό της,δεν την έχω δει από χθες το μεσημέρι. Εσύ δεν ξέρεις που είναι. Τι έχει γίνει ρε γαμώτο!Ανησυχώ!

 -Χριστίνα:Τώρα που το λες κι εγώ από χτες το μεσημέρι έχω να τη δω,αλλά νόμιζα πως ήσασταν μαζί για αυτό δεν την έψαξα!του λέει την ώρα που χτυπάει το κινητό του.

 -Δημήτρης:Η Νεφέλη είναι!Ελπίζω να είναι καλά.

 -Χριστίνα:Σήκωσέ το για να μάθουμε!

 -Δημήτρης:Έλα ρε Νεφέλη.Πού είσαι από χθες κι έχω τρελαθεί?

 -Γραμματέας:Ναι,γεια σας.Σας από το Γενικό νοσοκομείο.Η κοπέλα στην οποία ανήκει το τηλέφωνο είχε ένα σοβαρό ατύχημα και βρίσκεται στην εντατική.

 -Δημήτρης:Τι?Έρχομαι αμέσως!της λέει κι ένα δάκρυ κυλάει από τα μάτια του και της το κλείνει.Παίρνει βιαστικά τα πράγματά του για να φύγει.

 -Χριστίνα:Δημήτρη,τι έγινε?Γιατί νοσοκομείο έλεγες?

 -Δημήτρης:Η Νεφέλη είχε ένα ατύχημα κι είναι στην εντατική.

 -Χριστίνα:Τιιιιιι?Πώς?Τι έγινε?

 -Δημήτρης:Δεν ξέρω.Δε μου είπαν. Πρέπει να πάω από εκεί για να μάθω.

 -Χριστίνα:Περίμενέ με 2 λεπτά να ετοιμαστώ κι έρχομαι κι εγώ!του λέει και πηγαίνει να ετοιμαστεί.

   Σε όλο το δρόμο,ο Δημήτρης με τη Χριστίνα δε μίλησαν καθόλου.Ο Δημήτρης έτρεχε όσο πιο γρήγορα μπορούσε,γιατί ανησυχούσε πολύ.

   Όταν έφτασαν εκεί,ρώτησαν στη γραμματεία τι έχει,αλλά δεν τους έδωσαν καμία απάντηση,αντιθέτως τους είπαν ότι πρέπει να περιμένουν. Μετά από λίγο βγήκε ο γιατρός κι ο Δημήτρης με τη Χριστίνα έτρεξαν κατευθείαν κοντά του.

  -Δημήτρης:Γιατρέ,πώς είναι η κοπέλα?

  -Γιατρός:Είστε συγγενείς της?

  -Χριστίνα:Ναι.

  -Γιατρός:Λυπάμαι,αλλά έχω άσχημα νέα.Είναι σε πολύ άσχημη κατάσταση και δεν ξέρω ούτε αν θα καταφέρουμε να σώσουμε το παιδί,αλλά σας υπόσχομαι ότι θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να σωθούν κι οι δύο.

  -Δημήτρης:Τιιιιι?Ποιο παιδί?

  -Γιατρός:Δεν το γνωρίζατε ότι η κοπέλα είναι έγκυος?

  -Δημήτρης:Όχι!

  -Γιατρός:Είναι έγκυος 3 εβδομάαδων. Πραγματικά λυπάμαι που το μαθαίνετε έτσι! λέει και φεύγει.

Τα ετερώνυμα έλκονται(ολοκληρωμενη)Where stories live. Discover now