Δωρο για τη Νεφελη

74 6 2
                                    

Ο Δημητρης με τον Πανο μετα εφυγαν και πηγαν στου Δημητρη κι αφου εκαναν καφε,εκατσαν να μιλησουν.
-Πανος:Για πες λοιπον,πως τα βλεπεις αυτη τη φορα τα πραγματα με τη Νεφελη;
-Δημητρης:Αυτη τη φορα Πανο μου,σου μιλαω σοβαρα πως θα προσπαθησω να πανε ολα καταπληκτικα. Ειμαι ερωτευμενος με τη Νεφελη και θελω πραγματικα να τα καταφερουμε.
-Πανος:Χαιρομαι πολυ για εσενα,φιλε μου. Επιτελους βρεθηκε μια κοπελα που σε εκανε να αλλαξεις. Να καταλαβεις οτι απο το να πηγαινεις με τη μια και με την αλλη,υπαρχει κι η αγαπη,ο ερωτας.
-Δημητρης:Το ξερω οτι τα θεωρουσα ολα αυτα βλακειες,αλλα απο τοτε που γνωρισα τη Νεφελη,αλλαξαν ολα. Δεν ξερω πως τα καταφερε και με εκανε να αλλαξω κι αυτο μου αρεσει!του λεει και παιρνει το τηλεφωνο του.
-Πανος:Τι κανεις; που παιρνεις;
-Δημητρης:Ναι,γεια σας. Θα ηθελα να κανω μια παραγγελια. Θελω να στειλω 1000 τριανταφυλλα στη Σαμψουντος 9,στον 3ο οροφο στην κυρια Παπαδοπουλου.
-Πανος:Αααχχχ,ο Ρωμαιος θα στειλει λουλουδια στην Ιουλιετα.
-Δημητρης:Αντε σκασε ρε βλακα! Ωχ,ξεχασα να τους πω να γραψουν και μια καρτα!λεει και ξανα παιρνει τηλεφωνο.
-Πανος:Και τι θα γραψεις;
-Δημήτρης:Ναι,γεια σας! Συγγνωμη,για τα 100 τριανταφυλλα που σας πηρα πηρα πριν ηθελα να σας πω να γραψετε και μια καρτα.
-Υπάλληλος:Σας ακουω!
-Δημητρης:Λοιπον,θελω να γραψετε τα εξης:ελπιζω αυτη η 2η ευκαιρια που δωσαμε στη σχεση μας,να πετυχει και σου υποσχομαι οτι θα προσπαθησω με ολες μου τις δυναμεις μωρο μου για αυτο. Σε αγαπαω και το βραδυ σε περιμενω στο αγαπημενο σου εστιατοριο για ενα υπεροχο βραδυ μικρη μου. Στις 21:00.
-Υπάλληλος:Εγινε,μολις τη στειλουμε θα σας ενημερωσουμε.
-Δημητρης:Σας ευχαριστω πολυ. Θα περασω το απογευμα απο εκει να σας πληρωσω!λεει και το κλεινει.
-Πανος:Τελικα εσυ φιλε μου,εισαι πολυ ερωτευμενος!του λεει,τον κοιταει και γελανε κι οι δυο.
    Την ιδια ωρα,η Νεφελη με τη Χριστινα καθοντουσαν στο σαλονι και συζητουσαν για το πως περασαν οταν ηταν μακρια. Μετα,πηγαν να μαγειρεψουν,οταν χτυπησε το κουδουνι κι η Νεφελη πηγε να ανοιξει.
  -Υπάλληλος:Η κυρια Παπαδοπούλου;
  -Νεφελη:Η ιδια.
  -Υπαλληλος:Αυτα τα λουλουδια ειναι για εσας. Βαλτε μια υπογραφη εδω για να τα παραλαβετε!της λεει,βαζει την υπογραφη και τα παιρνει,ενω ο υπαλληλος αποχωρει.

Τα ετερώνυμα έλκονται(ολοκληρωμενη)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora