Η άφιξη τους στις Σέρρες

136 8 0
                                    


Η Νεφέλη,η Χριστίνα κι οι γονείς τους μετά από μία ώρα περίπου έφτασαν στις Σέρρες.Πήγαν στο σπίτι που είχαν νοικιάσει πριν από λίγες εβδομάδες,μετέφεραν τα πράγματά τους.Αφού αποχαιρετίστηκαν,οι γονείς τους πήραν το δρόμο της επιστροφής και τα κορίτσια αφού έμειναν για λίγο στο σπίτι,πήγαν να πάρουν να φάνε κάτι έξω κι έκαναν μία σύντομη βόλτα στην πόλη για να αρχίσουν σιγά-σιγά να τη μαθαίνουν.

 Μετά από περίπου δύο ώρες επέστρεψαν.

 -Νεφέλη:Λοιπόν,πώς σου φάνηκε,μία πρώτη άποψη?

 -Χριστίνα:Ποιο?Το σπίτι ή η πόλη?

 -Νεφέλη:Καταρχάς το σπίτι.

 -Χριστίνα:Το σπίτι είναι πολύ ωραίο!Εξαρχής ήμουν σίγουρη ότι θα σου αρέσει,αφού το είχες δει εσύ και σου άρεσε.Μην ξεχνάς ότι έχουμε το ίδιο γούστο.

 -Νεφέλη:Αχ,ωραία!Χαίρομαι!Είχα τις αμφιβολίες μου αν θα σου αρέσει.

 -Χριστίνα:Είναι πολύ ωραίο,Νεφέλη μου!

 -Νεφέλη:Τέλος πάντων!Εγώ πάω να ξαπλώσω λίγο Χριστίνα μου στο δωμάτιό μου και μετά το απογευματάκι θες να πάμε να γραφτούμε στο πανεπιστήμιο και να το δούμε κι όλας,της λέει την ώρα που χτυπάει το κουδούνι.

 -Χριστίνα:Ανοίγω εγώ!της λέει και πάει να ανοίξει.

 -Σπιτονοικοκυρά:Γεια σου κορίτσι μου!

 -Χριστίνα:Γεια σας!Θέλετε κάτι?

 -Νεφέλη:Ποιος είναι,Χριστίνα μου?λέει την ώρα που έρχεται και βλέπει την κυρία στην πόρτα.

 -Σπιτονοικοκυρά:Γεια σου Νεφέλη μου!Πώς είσαι?

 -Νεφέλη:Γεια σας.Καλά είμαι!Εσείς πώς είστε?

 -Σπιτονοικοκυρά:Καλά κι εγώ.Ήρθα να δω αν βολευτήκατε.

 -Χριστίνα:Κατάλαβα καλά?Είστε η κυρία που έχετε το σπίτι?

 -Νεφέλη:Ναι,Χριστίνα μου,η κυρία Θεοδώρα είναι η ιδιοκτήτρια.Ναι,βολευτήκαμε,μην ανησυχείτε.

 -Σπιτονοικοκυρά:Ωραία,χαίρομαι.Ό,τι χρειαστείτε,κάτω θα είμαι μου το ζητάτε.Κι όποτε θέλετε να έρθετε να πιούμε και καφεδάκι να γνωρίσετε και το γιο μου,το Δημήτρη.Είναι καλό παιδί ένα χρόνο μεγαλύτερος από εσάς είναι,μπορείτε να κάνετε και παρέα.

 -Νεφέλη:Εντάξει,κυρία Θεοδώρα,σας ευχαριστούμε πολύ.

Τα ετερώνυμα έλκονται(ολοκληρωμενη)Where stories live. Discover now