Η αληθεια μαθευεται!

85 6 2
                                    

Ο Δημητρης οταν γυρισε στο σπιτι,πηγε να δει αν η κοπελα ειχε ντυθει και μετα τη συνοδεψε μεχρι την πορτα. Αυτος πηρε τον Πανο για να πανε για καφε.
  Μετα απο κανενα μισαωρο περιπου ηταν μαζι στην καφετερεια κοντα στο σπιτι του.
-Πανος:Τι κανεις ρε φιλε; καιρο εχουμε να τα πουμε!
-Δημητρης:Καλα,οπως τα ξερεις. Τα ιδια εγω. Εσυ; πως τα πας με τη Χριστινα;
-Πανος:Εμεις μια χαρα τα παμε. Εσεις κανετε βλακειες.
-Δημητρης:Ας μην το συζητησουμε καλυτερα. Ηταν μια βλακεια ολο αυτο. Παντα το ελεγα οτι οι δεσμευσεις ειναι βλακειες και τωρα που το προσπαθησα καταλαβα οτι εχω δικιο. Νομιζα οτι η Νεφελη ειναι διαφορετικη κι επειδη ενιωθα πραγματα για αυτην ηθελα να το προσπαθησουμε.
-Πανος:Δηλαδη τωρα δε νιωθεις τιποτα για αυτην;το ρωταει την ωρα που ερχεται και καθεται μαζι τους ο Μανος,ο κολλητος του Χαρη.
-Μανος:Τι κανετε ρε παιδια;
-Δημητρης:Καλα εσυ; καιρο εχουμε να σε δουμε.
-Μανος:Εεε ναι,χαθηκα και με το Χαρη.
  -Πανος:Ασε ρε κι εγω καιρο εχω να το δω. Δε βγαινουμε πλεον.
-Δημητρης:Εσυ απο τοτε που τα εφτιαξες με τη Χριστινα γενικα εχεις εξαφανιστει απο ολους.
-Μανος:Αρα δεν ξερετε τι εγινε ουτε εσεις,εεε;
-Πανος:Τι να ξερουμε;εγινε κατι με το Χαρη;
-Μανος:Αρα δηλαδη δεν ξερετε τιποτα;
-Δημητρης:Τι θα επρεπε να ξερουμε; θα μας πεις επιτελους;
-Μανος:Μου ειχε πει οτι ηθελε μια κοπελα. Πολυ ομορφη,αλλα ειχε αγορι και κατι μου ειχε πει οτι εκανε κατι και καταφερε να τους χωρισει. Μετα απο λιγες μερες που μιλησανε μου ειπε οτι με την κοπελα βγαινουν καθε μερα,αλλα ακομη δεν εχει γινει τιποτα.
-Δημητρης:Δηλαδη τι ακριβως εκανε;
-Μανος:Νομιζω μου ειπε οτι την πηρε τηλεφωνο κι απαντησε αυτος κι ο Χαρης σκεφτηκε να του πει οτι θα βρεθουν κι εκανε οτι πιστευε πως ηταν η κοπελα,ενω την ειχε παρει απλα για να τη ρωτησει τι κανει.
-Δημητρης:Μηπως θυμασαι πως λενε την κοπελα;
-Μανος:Εχει ενα ασυνηθιστο ονομα....Κατσε να θυμηθω....
-Πανος:Μηπως τη λενε Νεφελη;
-Μανος:Ααα ναι,μπραβο! Νεφελη τη λενε! Σας εχει μιλησει;
-Πανος:Οχι,απλα η κοπελα που θελει ηταν η κοπελα του Δημητρη και στο αγορι το οποιο μιλησε ηταν ο Δημητρης και χωρισαν εξαιτιας του.
-Δημητρης:Γαμωτο! Ειχε δικιο η Νεφελη! Κι εγω δεν την πιστεψα και χωρισαμε εξαιτιας του.
-Πανος:Δημητρη,πρεπει να πας να τη βρεις.
-Δημητρης:Οχι,δε θα παω,γιατι μπορει να χωρισαμε εξαιτιας του,αλλα με ολο αυτο φανηκε οτι η Νεφελη με θεωρει ψευτη,αφου νομιζε οτι εγω τα εβγαλα ολα αυτα απο το μυαλο μου. Οποτε καλυτερα να μεινουν ετσι τα πραγματα!λεει και πινει λιγο απο τον καφε του και μετα πληρωνουν και φευγουν.

Τα ετερώνυμα έλκονται(ολοκληρωμενη)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora