"Είναι πολύ ωραίος"

120 7 0
                                    

Όταν ήρθε η Νεφέλη:

  -Δημήτρης:Πάλι εσύ μπροστά μου?

 -Νεφέλη:Ήρθα εδώ,γιατί εδώ είναι κι η φίλη μου.

  -Χριστίνα:Νεφέλη μου,τα παιδιά μας πρότειναν να καθίσουμε μαζί,επειδή ήρθαμε κι οι δύο μαζί να πιάσουμε το τραπέζι και δεν υπάρχει άλλο.

 -Νεφέλη:Ναι,αλλά μάλλον δε θέλουν από ότι φαίνεται.Για αυτό καλύτερα να φύγουμε.

 -Πάνος:Όχι,θα καθίσετε εδώ,δεν υπάρχει λόγος να φύγετε,έτσι δεν είναι Μήτσο?

 -Δημήτρης:Τέλος πάντων!Ας καθίσουμε!λέει και κάθονται όλοι μαζί.

 Αφού έγιναν κι οι συστάσεις με τη Νεφέλη,άρχισαν να συζητάνε όλοι μαζί,εκτός από το Δημήτρη που δε συμμετείχε πολύ στη συζήτηση και μετά από κανέναν μισάωρο σηκώθηκε κι έφυγε.Οι υπόλοιποι έκατσαν για λίγο ακόμη και μετά από λίγο έφυγε κι η Νεφέλη.Έτσι,η Χριστίνα κι ο Πάνος έμειναν οι δυο τους.

 Μετά από περίπου 1 ώρα γύρισε κι η Χριστίνα σπίτι.

  -Χριστίνα:Τάξε μου!Τάξε μου!

  -Νεφέλη:Τι έγινε και είσαι τόσο χαρούμενη?

  -Χριστίνα:Έχω ραντεβού το βράδυ.

  -Νεφέλη:Τι?Με ποιον?

  -Χριστίνα:Με τον Πάνο.

  -Νεφέλη:Αχ!Τέλεια!Φαίνεται πολύ καλό παιδί,όχι σαν το φίλο του.

  -Χριστίνα:Ναι,η αλήθεια είναι ότι ο φίλος του είναι λίγο χαζό.

  -Νεφέλη:Σόρρυ,εδώ θα διαφωνήσω:είναι πολύ χαζός.Έκανε ολόκληρο θέμα,επειδή έπεσα το πρωί κατά λάθος πάνω του και μετά στην καφετέρια είμαι σίγουρη ότι δεν ήθελε να κάτσουμε μαζί κι αναγκάστηκε να δεχτεί επειδή ήθελε ο φίλος του.

  -Χριστίνα:Ναι,αλλά είναι πολύ ωραίος!

  -Νεφέλη:Τι να την κάνεις την ομορφιά σου αν δεν έχεις καλό χαρακτήρα?

  -Χριστίνα:Τέλος πάντων!Δε μας ενδιαφέρει ο Δημήτρης τώρα,μας ενδιαφέρει τι θα φορέσω το βράδυ που θα βγω με τον Πάνο,για αυτό πάμε να δούμε!της λέει και την παίρνει από το χέρι να πάνε στην ντουλάπα της.Μετά από αρκετή ώρα τελικά αποφάσισαν.Η Χριστίνα φόρεσε τα ρούχα που επέλεξε,βάφτηκε,ετοιμάστηκε και πήγε στην καφετέρια,όπου θα συναντούσε τον Πάνο.

Η Χριστίνα φόρεσε τα ρούχα που επέλεξε,βάφτηκε,ετοιμάστηκε και πήγε στην καφετέρια,όπου θα συναντούσε τον Πάνο

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

   Η Νεφέλη,επειδή βαριόταν που ήταν μόνη της,αποφάσισε να πάει κάτω στην κυρία Θεοδώρα να καθίσει για λίγο.

 -Νεφέλη:Γεια σας κυρία Θεοδώρα!

 -Κυρία Θεοδώρα:Γεια σου κορίτσι μου!Τι κάνεις?Χρειάζεσαι κάτι?

 -Νεφέλη:Όχι,δε χρειάζομαι κάτι,απλά ήμουν μόνη πάνω κι είπα να έρθω να κάτσουμε λίγο μαζί.

Τα ετερώνυμα έλκονται(ολοκληρωμενη)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora