Η Νεφελη,αφου εκλεισε το τηλεφωνο με το Χαρη,πηγε κι εκατσε για λιγο αγκαλια με το Δημητρη στον καναπε και μετα πηγε να συνεχισει το πρωινο που ειχε αφησει στη μεση.
-Δημητρης:Εγω παω να φωναξω τους αλλους να ερθουν!λεει και πηγαινει στο δωματιο.
-Χριστινα:Ενταξει;Τα βρηκατε;
-Δημητρης:Ναι,ολα καλα. Αντε ελατε κι εσεις μεσα να φαμε!τους λεει κι ολοι μαζι πηγαινουν μεσα. Ο Δημητρης κι ο Πανος εκατσαν στον καναπε,ενω η Χριστινα πηγε στην κουζινα να βοηθησει τη Νεφελη.
-Χριστινα:Νεφελη μου,ολα καλα;
-Νεφελη:Ναι μια χαρα.
-Χριστινα:Τι εμαθα;Δηλαδη εσυ τωρα εισαι με το Δημητρη;
-Νεφελη:Ναι,κι ειμαι πολυ χαρουμενη,Χριστινα μου! Σε ευχαριστω πολυ κι εσενα και τον Πανο για αυτο που κανατε.
-Χριστινα:Εμεις δεν καναμε τιποτα. Απλα φροντισαμε να βρεθειτε στο ιδιο μερος την ιδια ωρα,τα υπολοιπα τα κανατε εσεις!της λεει και την αγκαλιαζει και μετα πηγαινουν να ετοιμασουν το τραπεζι και τους φωναζουν.
-Δημητρης:Μμμμ....τι καλο θα φαμε;λεει και πηγαινει κι αγκαλιαζει τη Νεφελη απο πισω της.
-Νεφελη:Ο,τι βλεπεις εδω μπορουμε να το φαμε!του λεει και το φιλαει.
-Πανος:Αντε ας κατσουμε,ομως να φαμε γιατι πειναω.
-Νεφελη:Κι εγω πειναω σαν λυκος!
-Δημητρης:Λογικο το βρισκω μωρο μου. Εχασες πολυ ενεργεια το βραδυ.
-Νεφελη:Βρε αντε απο εδω!του λεει και καθονται ολοι στο τραπεζι.
Αφου τελειωσουν,ο Δημητρης με τον Πανο φευγουν και πηγαινουν σπιτια τους. Τα κοριτσια συμαζευουν την κουζινα και το τραπεζι κι η Νεφελη πηγαινει να ετοιμαστει γιατι εχει μαθημα στο πανεπιστημιο.
Μετα απο περιπου δυομιση ωρες,η Νεφελη εχει τελειωσει το μαθημα και βγαινει εξω με ενα συμφοιτητη της,οταν βλεπει το αυτοκίνητο του Δημητρη σταματημενο απο εξω. Χαιρεταει το συμφοιτητη της και τρεχει στο Δημητρη,μπαινει μεσα και το φιλαει.
-Δημητρης:Ποιος ηταν αυτος που βγηκατε μαζι;
-Νεφελη:Ενας συμφοιτητης μου.
-Δημητρης:Και ποτε προλαβες να το γνωρισεις και να γινεται και φιλοι;
-Νεφελη:Σημερα το γνωρισα και δε γιναμε φιλοι απλα βγηκαμε μαζι.
-Δημητρης:Εισαι σιγουρη Νεφελη;
-Νεφελη:Σοβαρα τωρα;Τι εννοεις;Τι μπορω να εχω με τον ανθρωπο;Σημερα το γνωρισα τον ανθρωπο!
-Δημητρης:Καλα,καλα,συγγνωμη εχεις δικιο.
-Νεφελη:Το ξερω!του λεει και γυρναει το κεφαλι απο την αλλη.
-Δημητρης:Ελα,μη μου θυμωνεις!της λεει και της γυρναει το κεφαλι.
-Νεφελη:Να μη ζηλευεις! Εγω μονο εσενα θελω.
-Δημητρης:Ενταξει,αγαπη μου! Συγγνωμη της λεει και τη φιλαει και μετα βαζει μπρος το αμαξι και φευγουν
YOU ARE READING
Τα ετερώνυμα έλκονται(ολοκληρωμενη)
RomanceΔύο άτομα τελείως διαφορετικά,τους οποίους το μόνο που θα τους ενώσει είναι η αγάπη κι ο έρωτας που θα νιώσουν ο ένας για τον άλλον.Τα ονόματα αυτών?Νεφέλη και Δημήτρης!