Ο Πανος μολις πηγε,ζητησε απο τη Χριστινα λιγο χρονο για να μιλησουν με τη Νεφελη για ολα αυτα που ειχαν μαθει πριν λιγο.
Μολις τελειωσε,η Χριστινα πηρε το λογο.
-Χριστινα:Νεφελη,μολις γινεις καλα πρεπι να πας να το βρεις.
-Νεφελη:Δεν το πιστευω οτι εκανε ολα αυτα ο Χαρης κι εγω η ηλιθια τον πιστεψα κι εξαιτιας του χωρισα με το Δημητρη. Δεν ξερω,ομως,αν θα παω να το βρω το Δημητρη. Ειμαι απογοητευμενη μαζι του. Πιστεψε οτι τον απατησα και δε με αφησε καν του εξηγησω.
-Χριστινα:Νεφελη μου,ομως κι εσυ πιστεψες οτι σου ειπε ψεματα! Και οι δυο την πατησατε απο το Χαρη και πρεπει να τα αφησετε πισω σας κι αφου θελετε ο ενας τον αλλον να ειστε ξανα μαζι.
-Νεφελη:Δεν ξερω,Χριστινα μου. Χρειαζομαι χρονο και τωρα ειμαι χαλια για να σκεφτω κατι τετοιο.
-Χριστινα:Ενταξει,κοριτσι μου! Εχεις δικιο! Λοιπον εμεις πρεπει να φυγουμε! Θα χτυπησω κατω στην κυρια Θεοδωρα να της πω να έρχεται λιγο πανω να σε βοηθησει!της λεει και την αγκαλιαζει.
-Νεφελη:Εγινε Χριστινα μου! Καλα να περασετε κι εσυ να την προσεχεις!γυρναει και λεει στον Πανο.
-Πανος:Εγω θα την προσεχω. Κι εσυ κοιτα να γινεις καλα και να τα βρεις με τον κολλητο μου.
-Νεφελη:Θα δουμε!τους λεει και φευγουν.
Η Χριστινα οταν κατεβαιναν,χτυπησε στην κυρια Θεοδωρα,αλλα ανοιξε ο Δημητρης.
-Χριστινα:Γεια σου Δημητρη! Η μητερα σου ειναι εδω;
-Δημητρης:Οχι! Τι τη θελεις;
-Χριστινα:Θελω να της πω οτι επειδη φευγουμε με τον Πανο για λιγες μερες κι η Νεφελη ειναι πολυ αρρωστη θα της ζητουσα αν μπορει να πηγαινει να τη βοηθαει λιγο.
-Δημητρης:Η μητερα μου εφυγε καπου με τον πατερα μου,αλλα μην ανησυχεις δεν την αφηνω τη Νεφελη με τιποτα! Θα ειμαι εγω διπλα της!της λεει κι ανεβαινει κατευθειαν πανω.
CZYTASZ
Τα ετερώνυμα έλκονται(ολοκληρωμενη)
RomansΔύο άτομα τελείως διαφορετικά,τους οποίους το μόνο που θα τους ενώσει είναι η αγάπη κι ο έρωτας που θα νιώσουν ο ένας για τον άλλον.Τα ονόματα αυτών?Νεφέλη και Δημήτρης!