Ο Δημήτρης χτύπησε την πόρτα κι η Νεφέλη με δυσκολία σηκώθηκε απο το κρεβάτι της και πήγε να του ανοίξει.
-Νεφέλη:Τι κάνεις εσύ εδώ;
-Δημήτρης:Ήρθα για να είμαι δίπλα σου. Η Χριστίνα μου ζήτησε να σε βοηθήσω αφου αυτη θα φυγει.
-Νεφελη:Και το ζητησε απο εσενα;
-Δημητρης:Οχι,απο τη μαμα μου ηθελε να το ζητησει,αλλα δεν ειναι εδω και τωρα κανε ακρη να μπω,γιατι εισαι ηδη χαλια και θα γινει χειροτερα αν δεν κλεισουμε την πορτα!της λεει και μπαινει και κλεινει την πορτα.
-Νεφελη:Δημητρη,δε σε χρειαζομαι,αληθεια! Αν θες,μπορεις να φυγεις!
-Δημητρης:Ασε τις βλακειες! Λοιπον,ελα να παμε μεσα να ξαπλωσεις,να σου κανω κατι να φας και μετα μετα να βαλουμε και θερμομετρο!της λεει και τη βοηθαει να παει μεσα. Την εβαλε να ξαπλωσει,της μαγειρεψε να φαει κατι κι αφου της εβαλε το θερμομετρο,εκατσε διπλα της.
-Νεφελη:Καλυτερα να φυγεις! Δε θελω να σε κολλησω.
-Δημητρης:Δε με νοιαζει και να με κολλησεις μωρο μου. Θα ειμαι διπλα σου μεχρι να γινεις καλα.
-Νεφελη:Πως με ειπες;
-Δημητρης:Συγγνωμη,εχεις δικιο! Μου ξεφυγε,ηταν αυθορμητο!της λεει και μετα παιρνει το θερμομετρο για να δει ποσο εχει.
-Νεφελη:Εεεεε,δωστο μου εγω θα δω!του λεει κι ανεβαινει πανω του,προσπαθωντας να του το παρει κι ετσι βρισκονται πλεον σε αποσταση αναπνοης. Ο Δημητρης δεν κανει τιποτα,καθεται και την κοιταει για λιγο μεσα στα ματια και μετα γυρναει στο θερμομετρο.
-Δημητρης:38.5. Επεσε,αλλα εσυ εισαι πολυ ιδρωμενη. Οποτε αν θες κατεβα απο πανω μου για να σε βοηθησω να αλλαξεις!της λεει κι αυτη κατεβαινει.
-Νεφελη:Μπορω να αλλαξω και μονη μου!του λεει ενω προσπαθει να σηκωθει απο το κρεβατι.
-Δημητρης:Γιατί μικρη μου; ντρεπεσαι;
-Νεφελη:Δημητρη,θελω να ντυθω μονη μου για αυτο σε παρακαλω σηκω και πανε εξω να αλλαξω.
-Δημητρης:Καλα,οπως διαταξετε!της λεει και φευγει εξω,αλλα μετα απο λιγο επιστρεφει και τη ρωτάει αν μπορει να μπει.
-Νεφελη:Οχι ακομη. Θα σε φωναξω εγω!του λεει αλλα αυτος δεν την ακουει και μπαινει μεσα και την αντικριζει απεναντι του μονο με το εσωρουχο της.
YOU ARE READING
Τα ετερώνυμα έλκονται(ολοκληρωμενη)
RomanceΔύο άτομα τελείως διαφορετικά,τους οποίους το μόνο που θα τους ενώσει είναι η αγάπη κι ο έρωτας που θα νιώσουν ο ένας για τον άλλον.Τα ονόματα αυτών?Νεφέλη και Δημήτρης!