Όταν έφτασαν στην ταβέρνα,έκατσαν στο τραπέζι που είχαν κλείσει,παρήγγειλαν το τι θα έτρωγαν και το τι θα έπιναν κι άρχισαν να συζητάνε.
-Χάρης:Λοιπόν,κορίτσια πώς σας φαίνεται η πόλη μας?
-Χριστίνα:Εντάξει!Είναι πολύ ωραία,αλλά σαν τη Θεσσαλονίκη μας δεν έχει.
-Χάρης:Καλά,καλά! Δεν την έχετε γνωρίσει ακόμη για αυτό λέτε!Θα δείτε ότι στο τέλος δε θα θέλετε να φύγετε από εδώ.
-Χριστίνα:Το ελπίζουμε!
-Χάρης:Νεφέλη,γιατί δε μιλάς καθόλου εσύ?
-Νεφέλη:Και τι να πω?Συμφωνώ με τη Χριστίνα.
-Χάρης:Πες μας για σένα.Ας πούμε έχεις σχέση με κανέναν?
-Νεφέλη:Ορίστε?!Όχι,δεν έχω τίποτα με κανέναν.
-Δημήτρης:Λογικό το βρίσκω!
-Χάρης:Γιατί το βρίσκεις λογικό?Δε σε καταλαβαίνω.
-Δημήτρης:Γιατί δεν έχει καθόλου τρόπους η κοπέλα και δε θα μπορέσει να την ανεχτεί κανένας.
-Νεφέλη:Με συγχωρείτε,εγώ να πηγαίνω!λέει και σηκώνεται και φεύγει τρέχοντας.
-Πάνος:Πας καλά αγόρι μου?Πώς της μίλησες έτσι?
-Δημήτρης:Παράτα με ρε!Πάω να πάρω κάτι από το αυτοκίνητο κι έρχομαι!λέει και φεύγει τρέχοντας για να προλάβει τη Νεφέλη.
-Δημήτρης:Νεφέλη,Νεφέλη!
-Νεφέλη:Τι θες?
-Δημήτρης:Έλα πίσω!Μην αφήνεις το Χαρούλη σου μόνο του.
-Νεφέλη:Και τι σε νοιάζει εσένα?
-Δημήτρης:Εμένα τι να με νοιάζει?Δε με νοιάζει καθόλου,αλλά αν το έχεις καταλάβει σε γουστάρει και στεναχωρήθηκε που έφυγες.Για αυτό,έλα πάμε πίσω!της λέει και την πιάνει από το χέρι.
-Νεφέλη:Άφησέ με σου είπα!Ό,τι θέλω θα κάνω! Κι εγώ θέλω να φύγω!
-Δημήτρης:Έλα πίσω γιατί αλλιώς....!
-Νεφέλη:Γιατί αλλιώς τι?ρωτάει κι αυτός την αρπάζει και τη φιλάει.Το φιλί τους διαρκεί πολύ,ώσπου χτυπάει το κινητό του Δημήτρη και σταματάει.Ήταν η Ελένη.Μόλις το σήκωσε:
-Ελένη:Πού είσαι?Είπες ότι θα πας μέχρι το αυτοκίνητο.
-Δημήτρης:Τώρα έρχομαι!Βρήκα και τη Νεφέλη και προσπαθώ να την πείσω να έρθει για να μη χαλαστεί ο Χαρούλης μας,αλλά μάλλον μόλις την έπεισα!της λέει και το κλείνει.
-Δημήτρης:Λοιπόν,θα έρθεις?
-Νεφέλη:Πάμε!του λέει και φεύγουν για την ταβέρνα.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Τα ετερώνυμα έλκονται(ολοκληρωμενη)
RomantizmΔύο άτομα τελείως διαφορετικά,τους οποίους το μόνο που θα τους ενώσει είναι η αγάπη κι ο έρωτας που θα νιώσουν ο ένας για τον άλλον.Τα ονόματα αυτών?Νεφέλη και Δημήτρης!