Ενας ακομη τσακωμος

110 7 0
                                    

Η Νεφελη μαζι με την κυρια Θεοδωρα πηγαν κι εκατσαν στο σαλονι.
-Κυρια Θεοδωρα:Να σου βαλω κοριτσι μου κατι να πιεις;
-Νεφελη:Αν εχετε ενα χυμο,θα τον επινα.
-Κυρια Θεοδωρα:Ενταξει,κοριτσι μου,παω να σου το βαλω κι ερχομαι. Να φωναξω και το γιο μου για να γνωριστείτε.
-Νεφελη:Ναι,ενταξει. Μου λετε λιγο που ειναι η τουαλετα να παω μεχρι να βαλετε το χυμο.
-Κυρια Θεοδωρα:Ειναι η πρωτη πορτα δεξια Νεφελη μου.
Η Νεφελη πηγαινει στην τουαλετα και προσπαθει να ανοιξει την πορτα,ομως ειναι κλειδωμενη.Περιμενει απο εξω και μετα απο λιγο,βγαινει ο Δημητρης χωρς να φοραει μπλουζα. Η Νεφελη οταν το βλεπει στην αρχη σαστιζει λιγο και δε λεει τιποτα.
-Δημητρης:Τι κανεις εσυ εδω;
-Νεφελη:Εγω ηρθα να κατσω λιγο με την κυρια Θεοδωρα.Εσυ τι κανεις εδω;
-Δημητρης:Εμενα ειναι το σπιτι μου εδω.
-Νεφελη:Δηλαδη η κυρια Θεοδωρα ειναι μητερα σου;
-Δημητρης:Ναι,η κυρια Θεοδωρα ειναι μητερα μου.
-Νεφελη:Δεν μπορω να καταλαβω μια τοσο καλη γυναικα εκανε ενα τοσο αναγωγο παιδι.
-Δημητρης:Πως με ειπες;
-Νεφελη:Οπως θελω σε ειπα και τωρα κανε στην ακρη,γιατι πρεπει να παω τουαλετα!του λεει και τον προσπερναει.
Η Νεφελη οταν επιστρεφει στο σαλονι,ο Δημητρης βρισκεται ηδη εκει και κατα λαθος του παταει το ποδι οταν παει να καθισει.
-Δημητρης:Προσεχε λιγο κοριτσι μου που πατας!
-Νεφελη:Συγγνωμη δε σε ειδα!
-Δημητρης:Μηπως τελικα πρεπει να πας σε οφθαλμιατρο;Μια πεφτεις πανω μου,επειδη δε με βλεπεις και μια με πατας. Εισαι πολυ απροσεκτη.
-Νεφελη:Σου ζητησα συγγνωμη.Δε σε ειδα! Το δεν καταλαβαινεις;
-Κυρια Θεοδωρα:Αχ,παιδια!Εδω ειστε;Να σας συστησω!λεει μολις φτανει στο σαλονι.
-Δημητρης:Δε χρειαζεται! Γνωριζομαστε ηδη με την κοπελα.
-Κυρια Θεοδωρα:Αλήθεια;Χαιρομαι! Η Νεφελη ειναι καινουρια εδω οποτε μπορειτε να γνωριστειτε και να κανετε παρεα.
-Δημητρης:Αυτο αποκλειεται μαμα!
-Νεφελη:Εγω καλυτερα να πηγαινω!λεει και φευγει.

Τα ετερώνυμα έλκονται(ολοκληρωμενη)Where stories live. Discover now