Το βραδυ στο σπιτι του

86 7 2
                                    

Οταν εφτασαν σπιτι κι ο Δημητρης ξεκλειδωσε,αρχισε να τη φιλαει,την κολλησε στον τοιχο χωρις να σταματησει κι οσο πηγαινε κατεβαινε προς τα κατω. Χωρις να σταματησουν το φιλι τους,πηγαινουν στο δωματιο του. Τη ριχνει στο κρεβατι κι αυτος πεφτει απο πανω της. Αρχιζει να της βγαζει την μπλουζα και να τη φιλαει. Του βγαζει κι αυτη την μπλουζα και την ξανα ριχνει ξανα κατω. Αρχιζει να παιζει με το στηθος της,αφου της αφαιρεσει το σουτιεν. Συνεχιζει προς τα κατω και της αφαιρει το παντελονι. Επιστρεφει στα χειλη της και τη φιλαει. Ετσι,λοιπον,συνεχιστηκε ολο τους το βραδυ.
Το πρωι,ο Δημητρης,οταν ξυπνησε το πρωι,η Νεφελη ακομη κοιμοταν. Ετσι σηκωθηκε και πηγε στην κουζινα να της φτιαξει πρωινο,οπου συναντησε τη μητερα του.
-Μητερα Δημητρη:Καλημερα,αγορι μου!
-Δημητρης:Καλημερα!της λεει κι αρχιζει να βγαζει πραγματα για να ετοιμασει ο,τι μπορεσει.
-Μητερα Δημητρη:Τι κανεις;
-Δημητρης:Κατι να φαω!
Η Νεφελη οταν ξυπνησε δε βρηκε το Δημητρη διπλα της. Το μονο που βρηκε ηταν ενα τριανταφυλλο και μαζι ενα χαρτι το οποιο εγραφε:Καλημερα μωρο μου! Σε περιμενω στην κουζινα για ενα πρωινο φτιαγμενο απο τα χερακια μου!διαβαζει κι αφου φοραει την μπλουζα του,πηγαινει στην κουζινα.
-Νεφελη:Καλημερα!λεει οταν βλεπει και το Δημητρη και τη μητερα του και μενει λιγο σαστισμενη.
-Δημητρης:Καλημερα,μωρο μου!της λεει και τη φιλαει.
-Νεφέλη:Εεε με συγχωρειτε! Εγω παω λιγο μεσα κι επιστρεφω!λεει και πηγαινει στο δωματιο ξανα.
-Μητερα Δημητρη:Τι κανει εδω η Νεφελη;το ρωταει μολις φευγει.
-Δημητρης:Με τη Νεφελη ειμαστε μαζι!της λεει και πηγαινει κι αυτος στο δωματιο για να της μιλησει.
-Δημητρης:Αγαπη μου,τι επαθες; γιατι εφυγες ετσι;
-Νεφελη:Γιατι ντραπηκα ρε Δημητρη! Κοιτα πως εμφανιστηκα μπροστα στη μαμα σου.
-Δημητρης:Ενταξει ρε μωρο μου. Δεν το ηξερες οτι θα ειναι κι η μητερα μου εκει,ουτε εγω δεν το ηξερα. Σε παρακαλω,ντυσου κι ελα και θα παω να της μιλησω εγω!της λεει,τη φιλαει και φευγει. Η Νεφελη καθεται στο δωματιο,ντυνεται και μετα βγαινει εξω.
-Νεφελη: Συγγνωμη για πριν. Για την εμφανιση.
-Μητερα Δημητρη:Δεν πειραζει κοριτσι μου. Μου μιλησε ο Δημητρης για εσας και χαιρομαι πολυ!της λεει και την αγκαλιαζει.
-Δημητρης:Αντε τωρα,μανα,πηγαινε!
-Μητερα Δημητρη:Ναι,αντε να πηγαινω εγω. Εχω κατι δουλειες. Καντε ο,τι θελετε εσεις με την ησυχια σας.
-Νεφελη:Εγινε! Και συγγνωμη και παλι για πριν.
-Μητερα Δημητρη:Μην αγχωνεσαι κοριτσι μου!της λεει και φευγει,αφηνοντας τους μονους.

Τα ετερώνυμα έλκονται(ολοκληρωμενη)Where stories live. Discover now