Επιτελους μαζι

99 6 0
                                    

Η Νεφελη πηγε σπιτι της και μολις μπηκε κι εκλεισε την πορτα πισω της,χτυπησε το κουδουνι και πηγε να ανοιξει κατευθειαν.
-Νεφελη:Γιατι με ακολουθησες; τι θελεις;
-Δημητρης:Εσενα!της λεει κι επιτιθεται στα χειλη της. Αυτη ανταποκρινεται και τον οδηγει στο δωματιο της. Εκεινος αρχιζει σιγα-σιγα να της αφαιρει τα ρουχα και τη ριχνει στο κρεβατι. Πεφτει κι αυτος απο πανω της χωρις να χασει την επαφη με τα χειλη της. Πηγαινει στο λαιμο και συνεχιζει να τη φιλαει κι οσο παει κατεβαινει προς τα κατω. Κι ετσι συνεχιστηκε ολο τους το βραδυ.
Το πρωι τους βρηκε αγκαλια. Η Νεφελη οταν ξυπνησε δεν ειπε τιποτα,απλα πηγε κατευθειαν να ντυθει.
  -Δημητρης:Τι κανεις;
  -Νεφελη:Ντυνομαι,αφου ξερω οτι με ολες αυτο κανεις,κανετε ο,τι κανετε το βραδυ και μετα σαν να μην εγινε. Ισως ειμαι κι η μονη που πηγες μαζι της δευτερη φορα.
  -Δημητρης:Ελα εδω!της λεει,την αρπαζει και τη βαζει στην αγκαλια του.
  -Νεφελη:Τι θες;
  -Δημητρης:Θελω εσενα και μονο εσενα! Το καταλαβαινεις; ειναι η πρωτη φορα που νιωθω ετσι! Ειμαι ερωτευμενος μαζι σου,Νεφελη και δεν προκειται να παω ποτε ξανα με αλλη αν δεχτεις να ειμαστε μαζι. Σε παρακαλω!
  -Νεφελη:Δεν ξερω. Μπορω να σε εμπιστευτω; φοβαμαι οτι δε θα τα καταφερουμε.
  -Δημητρης:Θα τα καταφερουμε μωρο μου,αρκει να πεις το ναι.
  -Νεφελη:Τοτε,αφου μου το υποσχεσαι θα στο πω το ναι!του λεει κι αυτος αρχιζει να το φιλαει.

Τα ετερώνυμα έλκονται(ολοκληρωμενη)Where stories live. Discover now