Τι να εχει αραγε;

76 6 5
                                    

Ο Δημητρης κι η Νεφελη μετα τη συζητηση τους,μπηκαν στο αυτοκινητο και συνεχισαν το δρομο της επιστροφης.
   Οταν εφτασαν στο σπιτι,κατεβασαν τα πραγματα και πηγαν στο σπιτι της Νεφελης και μολις μπηκαν μεσα,η Νεφελη ετρεξε στο μπανιο γιατι ειχε ταση προς εμετο.
-Δημητρης:Εισαι καλα,αγαπη μου;
-Νεφελη:Ναι,μην ανησυχεις. Μαλλον θα με πειραξε το ταξιδι,αλλα θα παω και στο γιατρο αυτες τις μερες για να κανω εξετασεις. Αν και δε νομιζω να ειναι κατι,ισως χρειζομαι μονο σιδηρο.
-Δημητρης:Ενταξει,μωρο μου. Να μου πεις να παμε μαζι.
-Νεφελη:Θες κατι να φας; γιατι εγω πειναω παρα πολυ. Παω να δω τι εχει στην κουζινα να φαω.
-Δημητρης:Αν ειναι μωρο μου κι εγω θα παω κατω,να αφησω τα πραγματα μου,να κανω ενα μπανιο κι αν ειναι θα τα πουμε κατα το βραδακι.
-Νεφελη:Εγινε,αγαπη μου!του λεει,το φιλαει κι αυτος φευγει.
   Μετα απο λιγο ηρθε κι η Χριστινα με τον Πανο. Η Νεφελη εκατσε για λιγο μαζι τους και μετα πηγε να κανει ενα μπανιο. Οταν βγηκε,δεν εβλεπε μπροστα της απο τη ζαλαδα,για αυτο προσπαθησε να κρατηθει απο εναν τοιχο,οταν η Χριστινα την ειδε.
  -Χριστινα:Νεφελη μου,εισαι καλα;τη ρωτησε κι ετρεξε κοντα της.
  -Νεφελη:Ειμαι ενταξει,Χριστινα μου. Θα παρω να κλεισω ενα ραντεβου στο γιατρο για να κανω εξετασεις. Λογικα θα επεσε παλι ο αιματοκριτης μου και θα χρειαστει να παρω χαπια!της λεει και πηγαινει στο δωματιο της για να ντυθει.
   Το βραδυ ηρθε ο Δημητρης να την παρει και πηγαν σε ενα καινουριο μπαρακι της περιοχης και μετα πηγαν στο σπιτι του και κοιμηθηκαν αγκαλια.
  Το πρωι,η Νεφελη σηκωθηκε,φιλησε το Δημητρη,του ειπε πως φευγει και πηγε στο σπιτι της. Πηρε το γιατρο τηλεφωνο κι εκλεισε ραντεβου για την επομενη ημερα. Στο Δημητρη δεν ειπε τιποτα. Ηξερε πως δεν ηταν κατι και δε χρειαζοταν να τον κουβαλησει κι αυτον μαζι της.
   Μολις ο Δημητρης ξυπνησε,πηγε στο φουρνο και πηρε να φανε και μετα πηγε στη Νεφελη.
-Δημητρης:Εφυγες πολυ βιαστικα το πρωι κι ανησυχησα. Εγινε κατι;
-Νεφελη:Οχι,μωρο μου. Απλα ειχα κατι δουλειες να κανω για αυτο!του λεει και το φιλαει ενω μπαινουν μεσα.
-Δημητρης:Σου εφερα κουρασανακια και σαντουιτσακια απο το φουρνο για να φας!
-Νεφελη:Αχ τι μου κανεις ρε μωρο μου! Και τωρα σκεφτομουν τι θα φαω! Σε ευχαριστω πολυ! Αν θες κατι για εσενα,λογικα θα εχει στο ψυγειο!του λεει,παιρνει τις σακουλες και το φιλαει.

Τι να γινεται αραγε με τη Νεφελη; τι εχει; θα μαθουμε στο επομενο κεφαλαιο! Αν για να ανεβει το επομενο ομως κεφαλαιο πρεπει να δω οτι υπαρχει ενδιαφερον για αυτο. Αν λοιπον σας αρεσε αυτο το κεφαλαιο και θελετε να μαθετε τι θα γινει παρακατω,πατηστε το αστερακι και γραψτε και ενα σχολιο για το τι περιμενετε! Τα πεμε στο επομενο! Μεχρι τοτε πολλα φιλακια!!😍😍😊

Τα ετερώνυμα έλκονται(ολοκληρωμενη)Where stories live. Discover now