Η Νεφελη επιστρεφει σπιτι

69 6 0
                                    

Η Νεφελη με το Δημητρη,εφυγαν απο το νοσοκομειο και την πηγε στο σπιτι της. Εκει ηταν ηδη η Χριστινα κι ο Πανος.
-Χριστινα:Καλως ηρθες,Νεφελη μου! Σιδερενια!της λεει και την αγκαλιαζει.
-Νεφελη:Σε ευχαριστω,Χριστινα μου!της λεει και πηγαινουν να καθισουν στον καναπε ολοι μαζι.
-Χριστινα:Νεφελη,δε μας εχεις πει. Ποσο μηνων εισαι εγκυος;
-Νεφελη:Ειμαι 3 εβδομαδων ακομη.
-Χριστινα:Απο εδω και περα θα πανε ολα καλα και θα μεγαλωσει μια χαρα το μωρακι σας!της λεει γιατι την ειδε λιγο στεναχωρημενη οταν μιλησε και σκεφτηκε κατι και φανηκε φοβισμενη.
-Νεφελη:Μακαρι να πανε ολα καλα,γιατι φοβαμαι πολυ.
-Δημητρης:Ολα καλα θα πανε,μωρο μου. Δε θα σας αφησω να παθετε τιποτα. Κανενας απο τους δυο!της λεει και τη φιλαει.
-Νεφελη:Αν εχω εσενα διπλα μου ειμαι σιγουρη,αλλα αυτος ο φοβος θα υπαρχει μεσα μου μεχρι τη στιγμη που θα κρατησω το μωρο μας στην αγκαλια μου.
-Πανος:Να μη φοβασαι τιποτα. Θα ειμαστε ολοι διπλα σου.
Μετα απο 2 ωρες
Ο Δημητρης κι ο Πανος εχουν φυγει στα σπιτια τους.
Η Νεφελη με τη Χριστινα καθονται και βλεπουν τηλεοραση.
  -Νεφελη:Χριστινα,θελω να σου μιλησω.
  -Χριστινα:Τι εγινε;
  -Νεφελη:Ο Δημητρης τα ξερει ολα. Την ημερα που ησουν στο νοσοκομειο,το βραδυ ηρθε ο Χαρης και μου ειπε οτι ολα αυτα ηταν ενα δικο του κολπο. Δεν εκανα τιποτα μαζι του. Μου εριξε υπνωτικο και με πηγε στο σπιτι του. Εκει μας τραβηξε φωτογραφιες μαζι,αφου με εγδυσε για να τις στειλει στο Δημητρη και να μας χωρισει. Οταν μου τα ελεγε ολα αυτα στο νοσοκομειο,ο Δημητρης ηταν πισω απο την πορτα και τα ακουσε. Μετα μπηκε μεσα και πηγε να τον πλακωσει,αλλα τελικα τον εδιωξε γιατι του ζητησα να τον αφησει.
-Χριστινα:Τι λες; πλακα κανεις! Ποσο ηλιθιος μπορει να ειναι;επρεπε να τον αφησεις το  Δημητρη να τον πλακωσει. Κι εσυ,ομως,δεν επρεπε να τον εμπιστευτεις ρε Νεφελη.
-Νεφελη:Το ξερω οτι εκανα λαθος. Το ξερω οτι δεν επρεπε να τον εμποστευτω. Νομιζα οτι ειχε αλλαξει,αλλα,Χριστινα θελω να το βρω να μιλησουμε.
-Χριστινα:Τι λες,Νεφελη; για ποιο λογο να του μιλησεις;
-Νεφελη:Θελω να μου γιατι τελικα μου αποκαλυψε την αληθεια και να μου δωσει τις φωτογραφιες.
-Χριστινα:Νεφελη σε παρακαλω. Ειναι βλακειες αυτα που λες. Ο Δημήτρης τι θα πει για αυτο;δεν προκειται να το επιτρεψει.
-Νεφελη:Δε θελω να του το πω. Θα παω κρυφα να το βρω.
-Χριστινα:Νεφελη,την τελευταια φορα που δεν ειπες που πας και πηγες κρυφα ειδες που κατεληξες. Αφησε τον το βλακα και κοιτα να δεις τι θα κανετε με το Δημητρη και το παιδι!της λεει και ξανα ανοιγει την τηλεοραση.

Τα ετερώνυμα έλκονται(ολοκληρωμενη)Where stories live. Discover now