Η αποφαση

92 6 0
                                    

Οταν φτασσανε στην πολυκατοικια:
-Δημητρης:Σπιτι μου θα παμε,ετσι;τη ρωταει και τη φιλαει. Ανεβαινουν στο σπιτι του χωρις να σταματησουν το φιλι τους. Μπαινουν μεσα κι ο Δημητρης την οδηγει στο δωματιο του. Τη ριχνει στο κρεβατι και πεφτει κι αυτος απο πανω της. Συνεχιζει να τη φιλαει και σιγα-σιγα κατεβαινει στο λαιμο της. Αρχιζει να της αφαιρει τα ρουχα της και την κανει δικη του ολο το βραδυ.
   Το πρωι,οταν ξυπνανε ο Δημητρης γυρναει και την κοιταει οταν ανοιγει τα ματια της:
  -Νεφελη:Τι κανω παλι εγω μαζι σου και μη μου πεις οτι εγινε αυτο που φανταζομαι.
  -Δημητρης:Δεν ξερω,δε θυμαμαι τιποτα. Ημουν τυφλα χθες!λεει και κοιταει το σωμα του για να βεβαιωθει,οπως κι η Νεφελη.
  -Νεφελη:Δεν το πιστευω!
  -Δημητρης:Σιγα,πως κανεις ετσι;Εμενα δε με ενοχλει καθολου αυτο που εγινε.
  -Νεφελη:Ισως γιατι εσυ καθε βραδυ πηγαινεις με αλλη;
  -Δημητρης:Ναι,αυτο κανω! Αλλα μαζι σου ρε Νεφελη......ειναι αλλιως!της λεει και την πλησιαζει.
  -Νεφελη:Τι,τι λες;
  -Δημητρης:Συγγνωμη δεν ξερω τι λεω! Καλυτερα να ντυθεις και να φυγεις!της λεει και αυτη σηκωνεται,ντυνεται και φευγει,ομως πριν προλαβει να φυγει ακουει το ονομα της
  -Δημητρης:Νεφελη,Νεφελη!
  -Νεφελη:Τι θελεις;
  -Δημητρης:Θελω να σου πω οτι δεν ξερω τι με εχει πιασει και τα κανω ολα αυτα. Ειμαι μπερδεμενος. Καλυτερα για λιγο καιρο να μεινουμε χωρια,να μην κανουμε ουτε παρεα,ουτε τιποτα,γιατι θελω να σκεφτω. Δεν εισαι σαν τις αλλες,Νεφελη! Εισαι διαφορετικη και δε θελω να σε πληγωσω,για αυτο μεινε για λιγο μακρια μου.
  -Νεφελη:Δημητρη νομιζω οτι εχεις δικιο! Καλυτερα προς το παρων τουλαχιστον να μην κανουμε ουτε παρεα!του λεει και φευγει. Πηγε πανω και μολις μπηκε η Χριστινα πηγε κοντα της.
  -Χριστινα:Που εισαι εσυ ολο το βραδυ;
  -Νεφελη:Ημουν με το Δημητρη κι εγινε ο,τι καταλαβες.
  -Χριστινα:Τιιιιι;Και τι εγινε τωρα;Τα φτιαξατε;
  -Νεφελη:Οχι!Αποφασισαμε να μην κανουμε ουτε παρεα,γιατι χρειαζομαστε χρονο κι οι δυο να σκεφτουμε. Μου ειπε οτι ειμαι διαφορετικη απο τις υπολοιπες,αλλα δεν ξερω αν πρεπει να το πιστεψω και γενικα δεν ξερω τι θα κανω! Παω μια βολτα και θα ερθω μετα! Θελω να μεινω λιγο μονη μου!λεει,ανοιγει την πορτα και φευγει.

Τα ετερώνυμα έλκονται(ολοκληρωμενη)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang