Ο Δημήτρης μόλις μπήκε στο σπίτι του,πήρε τηλέφωνο τον Πάνο.
-Πάνος:Ναι?
-Δημήτρης:Έλα ρε μαλάκα.Τι κάνεις?
-Πάνος:Καλά είμαι.Εσύ τι κάνεις?
-Δημήτρης:Καλά είμαι κι εγώ.Έμαθα ότι το μεσημέρι θα βγεις με τα κορίτσια και το Χάρη.
-Πάνος:Ναι,ισχύει.Θα σου έλεγα να έρθεις κι εσύ,αλλά θα πάμε σαν ζευγάρια.
-Δημήτρης:Γιατί η Νεφέλη τα έφτιαξε με το Χάρη?
-Πάνος:Όχι ακόμα! Αλλά ο Χάρης θέλει να κάνει κίνηση,γιατί του άρεσε πολύ χτες.
-Δημήτρης:Λοιπόν,ξες κάτι?Θα βρω τώρα μία και θα έρθω κι εγώ.
-Πάνος:Οκ,όπως θες!Στις δύο να είσαι με την κοπέλα κάτω στην πολυκατοικία σας.Θα περάσουμε να σας πάρουμε από εκεί.
-Δημήτρης:Οκ,θα πάρω το δικό μου αυτοκίνητο όμως!
-Πάνος:Οκ!
Ο Δημήτρης πήρε την κοπέλα που ήταν χτες μαζί της και της είπε για το τραπέζι.Αυτή δέχτηκε κατευθείαν.
Στις δύο όλοι ήταν κάτω από την πολυκατοικία.
-Χριστίνα:Θα έρθετε κι εσείς?Δεν το ήξερα.Ο Πάνος δε μας είπε κάτι.
-Δημήτρης:Ναι,αποφασίστηκε τελευταία στιγμή.Υπάρχει κάποιο πρόβλημα?λέει με μία ειρωνία στη φωνή του.
-Χριστίνα:Όχι,κανένα πρόβλημα!
-Πάνος:Λοιπόν,πάμε?
-Χάρης:Ναι,άντε!Τα κορίτσια θα έρθουν μαζί μας κι εσύ Δημήτρη με την κοπέλα σου,πηγαίντε με το δικό σου αυτοκίνητο.
-Δημήτρης:Έτσι κι αλλιώς αυτό θα γινόταν,δε χρειαζόταν να μας το πεις εσύ.Εσείς κορίτσια,καλό είναι να καθίσετε μαζί κι οι δύο πίσω,γιατί ο Πάνος τρέχει πολύ.
-Πάνος:Μα εγώ δεν τρέχω.Ό,τι να ναι λέει κορίτσια.Λοιπόν,δίπλα μου θα κάτσει η Χριστινα και πίσω η Νεφέλη με το Χάρη!λέει,όλοι μπαίνουν στα αυτοκίνητα και φεύγουν για την ταβέρνα.
YOU ARE READING
Τα ετερώνυμα έλκονται(ολοκληρωμενη)
RomanceΔύο άτομα τελείως διαφορετικά,τους οποίους το μόνο που θα τους ενώσει είναι η αγάπη κι ο έρωτας που θα νιώσουν ο ένας για τον άλλον.Τα ονόματα αυτών?Νεφέλη και Δημήτρης!