Μόλις τον είδε η Νεφέλη το Δημήτρη τρόμαξε.Δεν πρόλαβε να πει τίποτα,γιατί άρχισε να μιλάει αυτός.
-Χάρης:Ήρθα να σου πω όλη την αλήθεια για εκείνο το βράδυ.Δε θα στην έλεγα ποτέ,αλλά αφού έφτασες εδώ είναι καλύτερα έτσι.
-Νεφέλη:Σε ακούω!
-Χάρης:Δεν κάναμε τίποτα.Ήταν όλα δικό μου κόλπο. Προσπάθησα τότε να σε ξεπεράσω,όμως δεν τα κατάφερα.Ήθελα να σε ξανά κατακτήσω για αυτό μία μέρα άρχισα να σε παρακολουθώ.Την ημέρα που με συνάντησες,αποφάσισα να σε πάω σε ένα μπαρ,όπως κι έγινε.Όταν πήγες τουαλέτα,σου έριξα υπνωτικό στο ποτό,για αυτό άρχισες να νυστάζεις κι ο ύπνος σε πήρε στο αυτοκίνητο.Σε πήγα στο σπίτι μου και σε έγδυσα.Τράβηξα φωτογραφίες με εμάς τους δυο για να τις στείλω στο Δημήτρη και να χωρίσετε.Νόμιζα ότι ήταν η καλύτερη ευκαιρία για να χωρίσετε.Δεν κάναμε τίποτα,δεν τον απάτησες.Να μην αγχώνεσαι!της λέει κι εκείνη την ώρα μπήκε μέσα ο Δημήτρης,ο οποίος ήταν πίσω από την πόρτα και τα άκουσε όλα.
-Νεφέλη:Δημήτρηη!του λέει κι αυτός πιάνει από το γιακά το Χάρη και τον κολλάει στον τοίχο.
-Δημήτρης:Τα άκουσα όλα.Νεφέλη,αυτός ευθύνεται για την κατάστασή σου?
-Νεφέλη:Δημήτρη,άφησε τον σε παρακαλώ!
-Δημήτρης:Νεφέλη,πες μου!της φωνάζει.
-Νεφέλη:Νόμιζα ότι είχα πιει πολύ κι όταν ξύπνησα το πρωί κι είδα ότι είμαστε γυμνοί μου είπε ότι το βράδυ κάναμε έρωτα.Δεν ήθελα να το πιστέψω ότι εγώ έκανα κάτι τέτοιο σε εσένα.Έφυγα από εκεί. Το μυαλό μου ήταν θολωμένο και δεν είδα το αυτοκίνητο που ήρθε πάνω μου και με χτύπησε!του έλεγε ενώ έκλαιγε.
-Δημήτρης:Πίστευες ότι με αυτές τις βλακείες σου θα μας χωρίσεις? Δεν πρόκειται να χωρίσουμε ποτέ εμείς οι δύο. Σήκω και φύγε τώρα και να προσεύχεσαι να μην πάθει τίποτα το παιδί μου κι η Νεφέλη!του λέει,το σπρώχνει έξω κι επιστρέφει στη Νεφέλη για να την πάρει μία αγκαλιά.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Τα ετερώνυμα έλκονται(ολοκληρωμενη)
Любовные романыΔύο άτομα τελείως διαφορετικά,τους οποίους το μόνο που θα τους ενώσει είναι η αγάπη κι ο έρωτας που θα νιώσουν ο ένας για τον άλλον.Τα ονόματα αυτών?Νεφέλη και Δημήτρης!