1 χρονο μετα!

86 6 2
                                    

1 χρονο μετα
Η Νεφελη με το Δημητρη ειναι ακομη μαζι. Δεν εχουν χωρισει καθολου. Αγαπαει ο ενας τον αλλον πολυ και κανουν κι οι δυο ο,τι μπορουν για να ειναι ευτυχισμενοι.
    Αυτες τις μερες βρισκονται στη Θεσσαλονικη για διακοπες και σημερα ετοιμαζουν τα πραγματα τους,γιατι αυριο επιστρεφουν στις Σερρες.
    Το τελευταιο τους βράδυ,λοιπον,αποφασισαν να το περασουν κανοντας βολτα αγκαλια στην παραλια.
Το πρωι,σηκωθηκαν,ετοιμαστηκαν,αποχαιρετησαν τους γονεις της Νεφελης,μπηκαν στο αυτοκινητο και ξεκινησαν το ταξιδι της επιστροφης.
   Εκει που πηγαιναν μια χαρα,ξαφνικα η Νεφελη ζητησε απο το Δημητρη να σταματησει,γιατι δεν αισθανοταν καλα.
-Δημητρης:Τι εγινε; τι επαθες μωρο μου;
-Νεφελη:Δεν μπορω Δημητρη ζαλιζομαι. Ελα να βγουμε λιγο εξω να καθισουμε και συνεχιζουμε μετα
-Δημητρης:Γιατι ζαλιζεσαι αγαπη μου; επαθες κατι;
-Νεφελη:Δεν,δεν ξερω. Γενικα αυτες τις μερες ειμαι καπως. Θα παω μεσα στην εβδομαδα στο γιατρο να κανω εξετασεις. Μπορει να εχει πεσει ο αιματοκριτης μου παλι!του λεει και βγαινουν εξω για να παρει λιγο αερα.
    Μετα απο λιγη ωρα,ο Δημητρης τη ρωτησε:
  -Δημητρης:Εισαι καλυτερα;
  -Νεφελη:Σε παρακαλω,παρε με μια αγκαλια!του λεει και χωνεται στην αγκαλια του.
  -Δημητρης:Μωρο μου,τι επαθες;
  -Νεφελη:Τιποτα! Απλα εχω αναγκη την αγκαλια σου!του λεει και το σφιγγει περισσοτερο.
  -Δημητρης:Μωρο μου,τι εχεις;γιατι κλαις;τη ρωταει αφου τη βλεπει με δακρυα στα ματια.
  -Νεφελη:Δημητρη,μ αγαπας;το ρωταει και σηκωνει το βλεμμα της και το ενωνει με το δικο του.
  -Δημητρης:Ψυχη μου,τι ειναι αυτα που με ρωτας; φυσικα και σε αγαπαω. Εισαι ο,τι καλυτερο μου εχει συμβει. Εισαι η μονη που καταφερες να με αλλαξεις κι η μονη που με εκανες να καταλαβω τι θα πει ερωτας. Σ αγαπαω παρα πολυ μωρο μου,να το ξερεις!της λεει,τη φιλαει και σκουπιζει τα δακρυα της.

Τα ετερώνυμα έλκονται(ολοκληρωμενη)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang