Η συναντηση στο μπαρ

94 5 0
                                    

1 εβδομαδα μετα 

Η Νεφελη με το Δημητρη δεν εχουν βγει ξανα μαζι.Ο μονος χωρος που συναντιουνται ειναι η πολυκατοικια και το μονο που λενε ειναι ενα γεια.

 Η Χριστινα με τον Πανο τα εχουν φτιαξει πλεον κι αποφασισαν να βοηθησουν τους φιλους τους,για τους οποιους ηξεραν κι οι δυο πως νιωθει ο ενας για τον αλλον,αφου τους το ειχαν παραδεχτει.Ετσι συζητουσαν το τι θα κανουν,ενω καθοντουσαν αγκαλια στο σπιτι του.

 -Πανος:Λοιπον,ακου θα τους πουμε οτι θα βγουμε,αλλα οχι οτι θα ειναι κι ο αλλος,οτι θα βγουμε οι τρεις μας κι οταν θα ερθουν θα συναντηθουν κι ας κανουν ο,τι θελουν μετα.

 -Χριστινα:Ενταξει,συμφωνω!Παω κι εγω!του λεει,σηκωνεται,το φιλαει και φευγει.

 Οταν πηγαινει σπιτι,βρισκει τη Νεφελη μπροστα στην τηλεοραση.

  -Χριστινα:Νεφελη μου,τι κανεις?

  -Νεφελη:Βλεπω τηλεοραση.

  -Χριστινα:Το βραδυ θα βγουμε,ετσι?

  -Νεφελη:Δεν εχω και πολυ ορεξη.

  -Χριστινα:Ελα ρε Νεφελη,θελω να βγουμε.Θα ερθει μαζι μας κι ο Πανος.

  -Νεφελη:Και θα ερθω κι εγω μαζι σας?Με τιποτα!

  -Χριστινα:Νεφελη θα ερθεις.Σε παρακαλω πολυ!Καντω για εμενα!

  -Νεφελη:Καλα,καλα!Θα δουμε!

   Ο Πανος,οταν εφυγε η Χριστινα,πηρε τηλεφωνο το Δημητρη.

 -Πανος:Πηρα να σου πω για το βραδυ,θα βγουμε με τη Χριστινα,ελα κι εσυ μαζι μας!Καιρο εχουμε να βγουμε!

  -Δημητρης:Ναι,οντως!Οκ!Θα ερθω!Τι ωρα και που?

  -Πανος:Ελα κατα τις 21:00 στο γνωστο.Διπλα στο σπιτι σου.

  -Δημητρης:Οκ!Θα ερθω!Θα τα πουμε!

   Η ωρα ηταν 20:00.Η Νεφελη τελικα αποφασισε να παει και μαζι με τη Χριστινα ετοιμαζοντουσαν για να πανε.

 Οταν εφτασαν εκει,εψαξαν με το βλεμμα τους να βρουνε τον Πανο κι οταν τον ειδαν πηγαν.

 -Πανος:Γεια σας κοριτσια!

 -Χριστινα:Γεια σου αγαπη μου!το λεει και το φιλαει την ωρα που γυρναει ο Δημητρης κι ενωνει το βλεμμα του με της Νεφελης.Για λιγο δε μιλανε καθολου κανενας απλα κοιτιουνται.Η Χριστινα,ομως σπαει τη σιωπη:

 -Χριστινα:Αγαπη μου,εμεις παμε λιγο να παρω κατι να πιω?

 -Νεφελη:Ναι,ελα παμε!της λεει και την πιανει απο το χερι κι ο Δημητρης με τη Νεφελη μενουν μονοι τους.

 -Δημητρης:Τι κανεις?

 -Νεφελη:Καλα ειμαι,εσυ?

 -Δημητρης:Νεφελη,δεν μπορω αλλο:μου λειπεις! Θελω να κανουμε ξανα παρεα.

 -Νεφελη:Μα εσυ.....!

 -Δημητρης:Το ξερω εγω σου ειπα να μην κανουμε,αλλα δε θελω αλλο σε παρακαλω!της λεει και της πιανει το χερι.

 -Νεφελη:Δεν ξερω Δημητρη.Δεν ξερω τι θελω!του λεει και σηκωνεται και φευγει.

Τα ετερώνυμα έλκονται(ολοκληρωμενη)Where stories live. Discover now