Ψεματα!

67 6 2
                                    

Η Νεφελη πηρε τα πραγματα της κι ανεβηκε πανω στο σπιτι της. Οταν μπηκε μεσα,πηγε κατευθειαν στο δωματιο της. Η Χριστινα που ακουσε την πορτα,πηγε να δει πως περασε.
-Χριστινα:Νεφελη μου,πως περασατε;τη ρωταει οταν τη βλεπει να κλαιει.
-Νεφελη:Χαλια!
-Χριστινα:Τι επαθες; τι εγινε;τη ρωταει καθως την πλησιαζει.
-Νεφελη:Χωρισαμε!
-Χριστινα:Τιιιι;Γιατι;
-Νεφελη:Γιατι με πηρε  ο Χαρης  τηλεφωνο και του ζητησα να το σηκωσει και του ειπε οτι θα συναντηθουμε στο σπιτι του.
-Χριστινα:Τι εκανε;Παρτον τωρα τηλεφωνο!της λεει κι η Νεφελη του τηλεφωνει.
-Χαρης:Νεφελη μου,τι κανεις; πριν που σε πηρα γιατι δε μιλουσες;
-Νεφελη:Χαρη,ποτε σου ειπα εγω οτι θα συναντηθουμε σημερα;
-Χαρης:Δε μου ειπες κατι! Μου ειχες πει οτι θα μιλησουμε. Εγω σε πηρα τηλεφωνο για να δω απλα τι κανεις,αλλα περα απο ενα ναι,δεν ειπες τιποτα αλλο.
-Νεφελη:Δηλαδη δεν ειπες οτι σημερα ειναι ολα οπως τα ειχαμε κανονισει να βρεθουμε στο σπιτι σου;
-Χαρης:Νεφελη,οχι! Τι λες; καλα δε με ακουσες στο τηλεφωνο;
-Νεφελη:Χαρη,δε σηκωσα εγω το τηλεφωνο,ο Δημητρης το σηκωσε κι ισχυριστηκε  οτι ειπες εσυ ο,τι σου ειπα.
-Χαρης:Δεν ξερω,Νεφελη τι λεει. Δεν ξερω γιατι στα ειπε αυτα. Εγω δεν ειπα κατι τετοιο. Το μονο που ρωτησα ηταν τι κανεις και δεν απαντησες,σε ξανα ρωτησα και παλι δεν πηρα απαντηση και το εκλεισα.
-Νεφελη:Εγινε Χαρη,σε ευχαριστω πολυ! Θα τα ξανα πουμε!ειπε και το εκλεισε.

Τα ετερώνυμα έλκονται(ολοκληρωμενη)Where stories live. Discover now