Εγω εσενα θελω!

85 5 3
                                    

Ο Δημήτρης με την κοπέλα συνέχιζαν τη συζήτησή τους στην ταβέρνα,ενώ οι υπόλοιποι τους κοιτούσαν.

-Δημήτρης:Ναι,όντως πάει πολύς καιρός.Τι κάνεις?

-Κοπέλα:Καλά είμαι,εσύ?

-Νεφέλη:Εγώ πάω λίγο στην τουαλέτα.

-Δημήτρης:Καλά κι εγώ!συνεχίζει με την κοπέλα.

-Κοπέλα:Πότε θα βρεθούμε οι δυο μας?

-Δημήτρης:Εεεεε αυτό τον καιρό δεν μπορώ,άρχισε και το πανεπιστήμιο,οπότε θα δούμε!

-Κοπέλα:Έγινε!Εγώ να πηγαίνω!Θα περιμένω τηλέφωνό σου όποτε μπορείς!του λέει και το φιλάει και φεύγει.

Ο Δημήτρης μόλις κάθεται συνειδητοποιεί ότι η Νεφέλη λείπει.

-Δημήτρης:Πού είναι η Νεφέλη?

-Χριστίνα:Τι να σου πω ρε Δημήτρη?Δε φτάνει που φλερτάρεις μπροστά στα μάτια της με άλλη,τώρα την ψάχνεις?

-Δημήτρης:Μα δε φλέρταρα.Ούτε το όνομα της δε θυμάμαι.Απλά μου μίλησε και δεν μπορούσα να μην της μιλήσω.Και τώρα πες μου,πού είναι η Νεφέλη?

-Χριστίνα:Πήγε στην τουαλέτα!του λέει κι αυτός κατευθείαν σηκώνεται και πάει να τη βρει.

-Δημήτρης:Τι κάνεις εδώ?

-Νεφέλη:Βάφομαι.Εσύ όλα καλά?

-Δημήτρης:Νεφέλη,θύμωσες?

-Νεφέλη:Όχι,γιατί να θυμώσω άλλωστε?το ρωτάει και πάει να φύγει,όμως αυτός την αρπάζει και τη βάζει στον τοίχο.

-Δημήτρης:Γαμώτο!Δεν ήταν τίποτα!Το ξέρω ότι θύμωσες,αλλά πίστεψε με ούτε καν θυμάμαι ποια είναι!της λέει και τη φιλάει.

-Νεφέλη:Δεν ξέρω αν σε πιστεύω,Δημήτρη!

-Δημήτρης:Μόνο εσένα θέλω μωρό μου!

-Νεφέλη:Αλήθεια μου λες?

-Δημήτρης:Ναι,ναι!Εσένα και μόνο εσένα!της λέει και την ξανά φιλάει και την αρπάζει και πηγαίνουν έξω στους άλλους.

Τα ετερώνυμα έλκονται(ολοκληρωμενη)Where stories live. Discover now