Ο Δημητρης αρχισε να τη φιλαει,ομως εκεινη το σταματησε.
-Νεφελη:Τι κανεις αγορι μου;Πας καλα;του φωναζει και το σπρωχνει.
-Δημητρης:Γιατι;Δε σου αρεσει;
-Νεφελη:Σηκω και φυγε τωρα!του λεει και του δειχνει την πορτα. Αυτος της χαμογελαει και φευγει.
Η Νεφελη μετα εκανε κατι να φαει κι εκατσε να δει τηλεοραση. Αρχισε να σκεφτεται τα δυο φιλια τους συνεχεια.
Ο Δημητρης οταν εφυγε απο τη Νεφελη,πηγε τελικα για ποτο,αλλα πηγε μονος του. Επινε το ποτο του και σκεφτοταν κι αυτος τη Νεφελη. "Τι εχω παθει;Γιατι τη σκεφτομαι συνεχεια; Και πως μου ηρθε να τη φιλησω;Αντε την πρωτη φορα το εκανα επιτηδες,αλλα σημερα δεν ξερω καν γιατι το εκανα. Δεν το σκεφτηκα καν! Ηταν αυθορμητο!σκεφτοταν οση ωρα επινε το ποτο του.
Κατα τις 23:00 η ωρα,η Χριστινα επεστρεψε στο σπιτι και βρηκε ακομα τη Νεφελη ακομα μπροστα στην τηλεοραση.
-Χριστινα:Νεφελη μου,ηρθα! Τι κανεις εσυ;Τι βλεπεις;τη ρωταει,αλλα δεν παιρνει καμια απαντηση κι αρχιζει να της φωναζει.
-Χριστινα:Νεφελη! Ρε Νεφελη!
-Νεφελη:Εεε,ελα!της λεει ενω βγαινει απο τις σκεψεις της.
-Χριστινα:Τι σκεφτεσαι και δεν απαντας τοση ωρα;
-Νεφελη:Το Δημητρη!
-Χριστινα:Τιιιιι;Νεφελη,τι λες;
-Νεφελη:Οταν εφυγες απο εδω,μετα απο λιγο ηρθε για να μου πει οτι το φιλι το μεσημερι δε σημαινε τιποτα. Του ειπα οτι το ξερω,αφου ειναι τετοιος ανθρωπος και του ζητησα να φυγει,αλλα πριν φυγει,με αρπαξε και με φιλησε.
-Χριστινα:Τιιιι;Νεφελη,τι γινεται με το Δημητρη;Μηπως τελικα θέλετε ο ενας τον αλλον και δε νιωθετε απεχθεια μονο ο ενας για τον αλλον;
-Νεφελη:Οχι! Ουτε καν! Αυτος ετσι κανει με ολες και δε θελω ουτε καν να το σκεφτομαι αυτο. Οσο για εμενα; Δε νιωθω τιποτα,απλα σκεφτομαι ποσο βλακας ειναι!λεει και ξαπλωνει στον καναπε για να δει τηλεοραση.
YOU ARE READING
Τα ετερώνυμα έλκονται(ολοκληρωμενη)
RomanceΔύο άτομα τελείως διαφορετικά,τους οποίους το μόνο που θα τους ενώσει είναι η αγάπη κι ο έρωτας που θα νιώσουν ο ένας για τον άλλον.Τα ονόματα αυτών?Νεφέλη και Δημήτρης!