Μόλις η Νεφέλη γύρισε και τον είδε,νευρίασε.
-Νεφέλη:Σου είπα να μην μπεις!Γιατί μπήκες?το ρωτάει και τον πλησιάζει,αλλά ξαφνικά έπεσε κάτω. Ο Δημήτρης τη βλέπει και πηγαίνει κοντά της.
-Δημήτρης:Μωρό μου! τι έπαθες? Είσαι καλά?τη ρωτάει,αλλά δεν παίρνει απάντηση.Τότε τη σηκώνει και τη μεταφέρει στο κρεβάτι. Μετά από λίγο η Νεφέλη ανοίγει τα μάτια της.
-Νεφέλη:Τι έγινε?τι έπαθα?
-Δημήτρης:Λιποθύμησες ξαφνικά!της λέει και της πιάνει το μέτωπο.
-Νεφέλη:Σε παρακαλώ,φέρε μου τα ρούχα μου να ντυθώ.
-Δημήτρης:Μα εσύ καις!Πάω να φέρω πάλι το θερμόμετρο!της λέει και πάει μέσα.Μετά από λίγο επιστρέφει,της βάζει θερμόμετρο και μετά από λίγο το βγάζει.
-Νεφέλη:Δημήτρη,πόσο έχω?
-Δημήτρης:Αντί να πέφτει ο πυρετός σου ανεβαίνει γαμώτο!
-Νεφέλη:Γιατί πόσο έχω?
-Δημήτρης:39.5.
-Νεφέλη:Δεν μπορώ ούτε να σηκωθώ.
-Δημήτρης:Κάτσε να φέρω τα ρούχα σου να ντυθείς κι αν συνεχίσεις έτσι θα πάμε αύριο στο γιατρό.
-Νεφέλη:Δε χρειάζεται,Δημήτρη!Και καλύτερα να φύγεις,να πας κι όλας στην κοπελίτσα που ήσασταν μαζί.
-Δημήτρης:Ποια κοπέλα ρε Νεφέλη?Δε με νοιάζει για την κοπέλα.Το μόνο που με νοιάζει είναι να γίνεις εσύ καλά.
-Νεφέλη:Δημήτρη?Σε παρακαλώ,φύγε!Δε θέλω να κάθεσαι εδώ για εμένα.
-Δημήτρης:Αν δε γίνεις καλά,δεν έχω να πάω πουθενά!της λέει και την πλησιάζει και κάθεται δίπλα της στο κρεβάτι.
-Νεφέλη:Όχι,θα κολλήσεις!του λέει κι απομακρύνεται.
-Δημήτρης:Δε με νοιάζει!της λέει και την ξανά βάζει στην αγκαλιά του.
-Νεφέλη:Όταν γίνω καλά,θέλω να μιλήσουμε.
-Δημήτρης:Άστα αυτά τώρα μωρό μου!Κοιμήσου!της λέει κι αυτή κλείνει τα μάτια της.
Μετά από λίγες ώρες η Νεφέλη ξύπνησε,κοίταξε δίπλα της,αλλά ο Δημήτρης δεν ήταν κι άρχιζε να το φωνάζει.
-Νεφέλη:Δημήτρη!
-Δημήτρης:Ξύπνησες μικρή μου?Πώς είσαι?
-Νεφέλη:Νομίζω καλύτερα.
-Δημήτρης:Πάω να φέρω το θερμόμετρο και μετά να σου βάλω να φας και το βράδυ έχω νοικιάσει να δούμε μία ταινία αν είσαι καλά!της λέει και πηγαίνει μέσα.
Το βράδυ,αφού ο πυρετός της Νεφέλης είχε πέσει,καθόντουσαν μαζί μπροστά στην τηλεόραση κι έβλεπαν ταινία.Κάποια στιγμή,ο Δημήτρης γύρισε προς τη Νεφέλη.
-Δημήτρης:Είσαι πολύ όμορφη!
-Νεφέλη:Τι λες? Κοίτα πως είμαι!του λέει κι αυτός δεν απαντάει,αλλά την αρπάζει και τη φιλάει.
YOU ARE READING
Τα ετερώνυμα έλκονται(ολοκληρωμενη)
RomanceΔύο άτομα τελείως διαφορετικά,τους οποίους το μόνο που θα τους ενώσει είναι η αγάπη κι ο έρωτας που θα νιώσουν ο ένας για τον άλλον.Τα ονόματα αυτών?Νεφέλη και Δημήτρης!