Ο Χαρης την πηρε και τη μετεφερε στο σπιτι του. Την εβαλε στο κρεβατι του,την εγδυσε,αρχισε να τη φιλαει κι εβαλε τη φωτογραφικη του να τραβαει φωτογραφιες κι υστερα θα τις εστελνε στο Δημητρη για να τον κανει να πιστεψει οτι η Νεφελη τον απατησε μαζι του κι ετσι να χωρισουν.
Ο Δημητρης,ειχε τρελαθει απο την αγωνια του. Ειχε τηλεφωνησει στη Νεφελη ποσες φορες,αλλα δεν το σηκωνε. Πηγε πανω στο σπιτι της,χτυπησε το κουδουνι,την πορτα,αλλα και παλι δεν του ανοιξε κανενας. Πηρε τηλεφωνο τη Χριστινα και τον Πανο,αλλα κι εκεινοι δεν απαντησαν,γιατι ηταν απασχολημενοι. Δεν ηξερε τι να κανει,την εψαχνε παντου,αλλα δεν καταφερε να τη βρει.
Το πρωι,η Νεφελη οταν ξυπνησε,γυρισε το κεφαλι της,νομιζοντας οτι διπλα της ειναι ο Δημητρης κι ηθελε να το φιλησει,οταν ειδε το Χαρη κι αρχισε να φωναζει.
-Νεφελη:Χαρη,γιατι εισαι εσυ διπλα μου και που ειμαι;του φωναζει και το σκουνταει.
-Χαρης:Καλημερα αγαπη μου! Τι επαθες; γιατι φωναζεις;
-Νεφελη:Πρωτον μη με λες αγαπη σου και δευτερον πες μου γιατι ειμαι εδω και τι καναμε εδω;
-Χαρης:Ξεχασες μωρο μου; χτες το βραδυ μου ειπες οτι εκανες λαθος με το Δημητρη κι οτι θες μονο εμενα. Ετσι ηρθαμε εδω και καναμε ο,τι καταλαβες.
-Νεφελη:Τι λες ρε ηλιθιε; εγω το μονο που θυμαμαι απο χθες ειναι οτι βγηκα μαζι σου,οτι σου ειπα για την εγκυμοσυνη μου,ηπιαμε ενα ποτο και μετα δε θυμαμαι τιποτα,αλλα αποκλειεται εγω να εκανα κατι τετοιο στο Δημητρη!του λεει και σηκωνει το σεντονι και τοτε καταλαβαινει πως ειναι γυμνη κι αφου το σφαλιαρισει σηκωνεται να ντυθει.
-Χαρης:Πας καλα κοπελα μου;εγω σου εκανα ο,τι ηθελες.
-Νεφελη:Αποκλειεται εγω να σου ζητησα κατι τετοιο. Εισαι ενας ψευτης! Μην τολμησεις και με ξανα πλησιασεις ποτε!του φωναζει και φευγει απο το σπιτι του βροντωντας την πορτα δυνατα.
Στο δρομο που πηγαινε σκεφτοταν τι εγινε χτες,πως κατεληξε εκει. Το μυαλο της ηταν θολωμενο κι ετσι δεν προσεξε το αυτοκινητο που ερχοταν,με αποτελεσμα να πεσει πανω της και να τη χτυπησει.
YOU ARE READING
Τα ετερώνυμα έλκονται(ολοκληρωμενη)
RomanceΔύο άτομα τελείως διαφορετικά,τους οποίους το μόνο που θα τους ενώσει είναι η αγάπη κι ο έρωτας που θα νιώσουν ο ένας για τον άλλον.Τα ονόματα αυτών?Νεφέλη και Δημήτρης!