Η Νεφελη ξυπναει

68 6 2
                                    

Ο Δημήτρης κι η Χριστίνα περιμεναν το γιατρο για να βγει βγει να τους πει τι εγινε.
-Γιατρος:Δυστυχως,σας εχω ασχημα νεα. Η Νεφελη εχει πεσει σε κωμα και θα πρεπει τωρα να της χορηγησουμε μια φαρμακευτικη αγωγη και να δουμε αν θα μπορεσει να ανταπεξελθει ο οργανισμος της,αλλα αυτο μπορει να επηρεασει το παιδι και να μην τα καταφερει! Λυπαμαι πολυ! Θα προσπαθησουμε να κανουμε το καλυτερο και για τους δυο!τους λεει και φευγει.
Μετα απο 1 εβδομαδα
Η Νεφελη ακομη δεν εχει συνερθει. Ο Δημητρης δεν κανει τιποτα αλλο απο το να πηγαινει καθε μερα στο νοσοκομειο ολη μερα και καποια βραδια να πηγαινει σπιτι του.
Σημερα,λοιπον,το πρωι,σηκωθηκε,ντυθηκε κι εφυγε παλι για το νοσοκομειο κι εκει πηγε να βρει το γιατρο.
-Γιατρος:Καλημερα!
-Δημητρης:Καλημερα,γιατρε! Τι γινεται; πως ειναι τα πραγματα;
-Γιατρος:Μην ανησυχεις,Δημητρη! Η Νεφελη χτες το βραδυ ανοιξε τα ματια της. Σημερα θα της κανουμε καποιες εξετασεις και θα τη μεταφερουμε σε δωματιο.
-Δημητρης:Αληθεια μου λετε;! Σας ευχαριστω πολυ! Ημουν σιγουρος οτι δε θα με αφηνε.
-Γιατρος:Ευτυχως ο οργανισμος της ανταποκριθηκε στην αγωγη,αν κι αργησε,αλλα ολα πηγαν καλα.
-Δημητρης:Και το παιδι,γιατρε; τι εγινε;
-Γιατρος:Σημερα θα μαθουμε!
Μετα απο λιγες ωρες.
Η Νεφελη εχει μεταφερθει σε δωματιο. Ο γιατρος εχει ενημερωσει το Δημητρη κι αυτος τρεχει να τη δει.
-Δημήτρης:Μωρο μου! Επιτελους ξυπνησες! Με τρομαξες παρα πολυ!της λεει και τη φιλαει.
-Νεφελη:Δημητρη,πρεπει να σου μιλησω! Ειναι κατι που δεν προλαβα να σου πω κι ηθελα.
-Δημήτρης:Ξερω μωρο μου. Το μονο,ομως που θελω να μου πεις ειναι πως το επαθες,οταν νιωσεις καλυτερα.
-Νεφελη:Δημητρη,σε παρακαλω,πες μου οτι δεν εχασα το παιδι.
-Δημητρης:Σημερα θα μαθουμε,αγαπη μου,αλλα σε παρακαλω,ηρέμησε! Ολα καλα θα πανε! Κοιμησου τωρα λιγο να ηρεμησεις!
-Νεφελη:Δημητρη,στο λεω αν χασω το παιδι,δε θα το αντεξω και δεν προκειται να τον αφησω ετσι το Χαρη,θα τον εκδικηθω.

Επιτελους η Νεφελη ξυπνησε. Και ο Δημητρης ηρεμησε για λιγο. Αν σας αρεσε το κεφαλαιο,πατηστε το αστεράκι. Και σχολιαστε πως σας φανηκε το κεφαλαιο. Τι πιστευεται οτι θα γινει με το παιδι; θα καταφερει να το κρατησει η Νεφελη;

Τα ετερώνυμα έλκονται(ολοκληρωμενη)Where stories live. Discover now