Οσο περνουσαν οι ωρες,ο Δημητρης καθοταν στο σαλονι κι η Νεφελη μεσα στο δωματιο και δεν ειχαν καμια επικοινωνία.
Μετά απο λίγο,ο Δημητρης πήγε μέσα στο δωμάτιο και τη βρηκε.
-Δημητρης:Εισαι καλα;
-Νεφελη:Ναι,νομιζω ειμαι καλυτερα,αλλα νομιζω οτι το καλυτερο ειναι να φυγεις,Δημητρη. Θελω να μεινω λιγο μονη.
-Δημητρης:Ενταξει,θα φυγω,επειδη θελω να μεινω κι εγω λιγο μονος,αλλα το βραδυ θα γυρισω,δεν εισαι ακομη καλα και θελω να σε βοηθησω εστω σαν φιλος!της λεει και παει να φυγει,αλλα του φωναζει.
-Νεφελη:Δημητρη,Δημητρη!
-Δημητρης:Τι εγινε;τι θες;
-Νεφελη:Τιποτα. Απλα ηθελα να σου πω οτι θελω λιγο χρονο να σκεφτω,δε θελω να χωρισουμε. Και θελω να ερθεις το βραδυ.
-Δημητρης:Ενταξει,Νεφελη. Παρε οσο χρονο θελεις. Σκεψου κι εγω θα ειμαι εδω και θα σε περιμενω,στο υποσχομαι!της λεει και φευγει.
Μετα απο αρκετες ωρες,ο Δημητρης επεστρεψε και βρηκε τη Νεφελη ξαπλωμενη στον καναπε.
-Δημητρης:Τι εγινε; Γιατι ξαπλωνεις παλι;
-Νεφελη:Ειμαι χαλια παλι! Εχω πυρετο παλι. Σε παρακαλω ασε με ησυχη γιατι το κεφαλι μου ποναει πολυ.
-Δημητρης:Παμε στο γιατρο τωρα!της λεει και παει και την παιρνει στην αγκαλια σε στυλ νυφης.
-Νεφελη:Ασε με κατω! Δε θα παμε!
-Δημητρης:Ειπα θα παμε και τελειωσε!
-Νεφελη:Δε θελω! Θα κατσω εδω και θα περασει!του φωναζει κι αυτος τη φιλαει.
-Δημητρης:Για να σταματησεις να μιλας!
-Νεφελη:Κι ετσι νομιζεις πως θα σταματησω;
-Δημητρης:Δε νομιζω τιποτα!της λεει και παιρνει τα πραγματα της και φευγουν για το γιατρο.
ČTEŠ
Τα ετερώνυμα έλκονται(ολοκληρωμενη)
RomanceΔύο άτομα τελείως διαφορετικά,τους οποίους το μόνο που θα τους ενώσει είναι η αγάπη κι ο έρωτας που θα νιώσουν ο ένας για τον άλλον.Τα ονόματα αυτών?Νεφέλη και Δημήτρης!