Στο εξοχικο

70 7 2
                                    

Οταν καθοντουσαν στην κρεβατοκαρα,ο Δημητρης πηρε το λογο.
-Δημητρης:Θες να παμε να μαγειρεψουμε κατι και να φαμε διπλα στο τζακι;
-Νεφελη:Ρε Δημητρη! Δεν ειμαι καλα! Πηγαινε κανε ο,τι θελεις εσυ κι εγω θα κοιμηθω!του λεει και ξαπλωνει στο κρεβατι,αλλα ο Δημητρης την πηρε στην αγκαλια του κι εκεινη αρχισε να φωναζει.
-Νεφελη:Ασε με κατω! Δεν ειμαι καλα σου λεω!
-Δημητρης:Δεν πειραζει! Θα γινεις τωρα!της λεει και την αφηνει πανω στον παγκο της κουζινας κι αυτος πηγαινει να μαγειρεψει. Μετα απο λιγο η Νεφελη παει διπλα του.
-Νεφελη:Εισαι πολυ πεισματαρης!
-Δημητρης:Το ξερω,αλλα δε με νοιαζει!της λεει και της δινει να δοκιμασει  απο τα μακαρόνια που μαγειρευει.
-Νεφελη:Ειναι τελεια!
-Δημητρης:Σαν εσενα!της λεει και την πλησιαζει.
-Νεφελη:Τι ειπες;
-Δημητρης:Εεε; τι ειπα; τιποτα! Εγιναν  τα μακαρονια!της λεει και φερνει πιατα και τα βαζει.
-Νεφελη:Πες μου! Τι ειπες;
-Δημητρης:Ελα! Παμε στο τζακι να φαμε!του λεει και την παιρνει απο το χερι.
-Νεφελη:Γιατι να τα καταφερνεις παντα κι εγω σε ακολουθω;
-Δημητρης:Γιατι μαλλον με αγαπας!της λεει και την πλησιαζει και παει να τη φιλησει,αλλα εκεινη τον απομακρυνει.
-Νεφελη:Δημητρη....οχι!
-Δημητρης:Σε παρακαλω ρε μωρο μου! Αφου το βλεπω οτι με θελεις,καταλαβαινω πως νιώθεις οταν σε ακουμπαω και σε θελω κι εγω πολυ! Καναμε κι οι δυο λαθη,αλλα θα τα διορθωσουμε αρκει να πιστεψουμε οτι μπορουμε!
-Νεφελη:Δεν ξερω ρε Δημητρη!του λεει και κατεβαζει το βλεμμα της.
-Δημητρης:Θα σου μαθω εγω!,της λεει,την πιανει απο το πιγουνι,τη γυρναει προς αυτον κι αρχιζει να τη φιαλει. Σιγα-σιγα τη ριχνει στο πατωμα κι αυτος πεφτει απο πανω της. Αρχιζει να της βγαζει την μπλούζα χωρίς να σταματήσει να τη φιλαει. Την ξανα ριχνει κατω και συνεχιζει παιζοντας με το στηθος της. Κατεβαινει στο παντελονι καθ της το βγαζει. Επιστρεφει στα χειλη της κι αυτη του βγαζει την μπλουζα. Εκεινος συνεχιζει,φιλωντας την στο στηθος και στη συνεχεια στην κοιλια. Ολο το βραδυ συνεχιστηκε ετσι,κανοντας ερωτα μπροστα απο το τζακι,μεχρι που τελικα τους πηρε ο υπνος πανω στον καναπε. Το πρωι,οταν ξυπνησε ο Δημητρης,την κοιταξρ στο μετωπο για να δει αν εχει πυρετο και πηγε να φερει απο μεσα μια κουβερτα για να τη σκεπασει,οταν ανοιξε τα ματια της η Νεφελη.
  -Νεφελη:Καλημερα#
  -Δημητρης:Καλημερα μωρο μου!της λεει και τη φιλαει.
  -Νεφελη:Δημητρη,θελω να μιλησουμε για αυτο που εγινε μεταξυ μας χτες.
  -Δημητρης:Θα τα πουμε ολα,αλλα πρωτα θα βαλεις λιγο θερμομετρο και θα παρεις τα χαπια σου!της λεει και παει να της τα φερει.

Αραγε τι θα του πει η Νεφελη; θα ειναι ξανα μαζι; η θα αρχισουν τα παλια. Το θελετε εσεις; περιμενω να μου πειτε. Αν θελετε ψηφιστε και το κεφαλαιο,πατωντας το αστερακι και περιμεντε μαζι μου για τη συνεχεια.

Τα ετερώνυμα έλκονται(ολοκληρωμενη)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora