Ο Δημητρης μολις ακουσε το ονομα του Χαρη,εκνευριστηκε.
-Δημητρης:Που κολλαει ο Χαρης σε ολο αυτο που επαθες,Νεφελη;τη ρωταει,αλλα αυτη στην αρχη δεν απανταει,γιατι τις ερχονται στη μνημη οι αναμνησεις εκεινης της ημερας και του απανταει μετα απο λιγο.
-Νεφελη:Τιποτα,τιποτα μωρο μου! Καλυτερα πηγαινε κι εσυ στο σπιτι να ξεκουραστεις κι ελα ξανα το απογευμα.
-Δημητρης:Νεφελη,πες μου τωρα τι σου εκανε ο Χαρης!
-Νεφελη:Δημητρη,σε παρακαλω μη με πιεζεις! Δεν ειμαι καλα. Οταν γινω καλα,θα τα πουμε. Σε παρακαλω πολυ!του λεει και το φιλαει.
-Δημητρης:Τελος παντων καλα! Αλλα οταν γινεις καλα θα μου τα πεις ολα!της λεει,τη φιλαει και φευγει.
Η Νεφελη,μολις εφυγε ο Δημητρης,τηλεφωνησε στη Χριστινα.
-Χριστινα:Παρακαλω;
-Νεφελη:Χριστινα,η Νεφελη ειμαι.
-Χριστινα:Νεφελη,ξυπνησες;γιατι δε μου ειπε τιποτα ο Δημητρης;
-Νεφελη:Χτες το βραδυ ξυπνησα κι ο Δημητρης σημερα το πρωι το εμαθε και μολις εφυγε. Λογικα θα σε παρει σε λιγο,αλλα σε παρακαλω να μην καταλαβει οτι εχουμε μιλησει.
-Χριστινα:Νεφελη,εχει γινει κατι;
-Νεφελη:Σε παρακαλω,ελα απο εδω. Θελω να μιλησουμε.
-Χριστινα:Εγινε. Ετοιμαζομαι κι ερχομαι!της λεει και το κλεινουν.
Η Χριστινα,αφου ετοιμαστηκε,εφυγε κατευθειαν για το νοσοκομειο. Πηγε ρωτησε σε ποιο δωματιο ειναι η Νεφελη και πηγε να τη βρει. Μολις μπηκε μεσα την αγκαλιασε,της εδωσε το δωρο που της πηρε κι εκατσε διπλα της.
-Χριστινα:Λοιπον,σε ακουω. Τι θελεις να μου πεις;
-Νεφελη:Θελω να σου πω πως εφτασα εδω. Ο Δημητρης με πιεζε να του τα πω,αλλα δεν μπορουσα,επειδη αν του τα πω φοβαμαι οτι θα χωρισουμε.
-Χριστινα:Νεφελη,με τρομαζεις. Τι εχει συμβει;
-Νεφελη:Την ημερα που εγινε το ατυχημα,ειχα παει στο γιατρο κι ειχα μαθει οτι ειμαι εγκυος. Οταν εφυγα απο εκει,συναντησα το Χαρη. Μου ζητησε συγγνωμη για ολα αυτα που ειχε κανει τοτε.
-Χριστινα:Κι εσυ το συγχωρεσες;
-Νεφελη:Νομιζα οτι το εννοουσε. Μου ζητησε να παμε για ενα ποτο για να του δειξω οτι το συγχωρω κι εγω σαν ηλιθια δεχτηκα. Μετα δε θυμαμαι τιποτα αλλο,εκτος απο το οτι το πρωι ξυπνησα στο σπιτι του,στο κρεβατι του χωρις να φοραω ρουχα.
-Χριστινα:Νεφελη,το εκανες με το Χαρη;
-Νεφελη:Δεν ξερω! Δε θυμαμαι τι εγινε!
-Χριστινα:Και τελικα πως εγινε το ατυχημα; δεν εχω καταλαβει.
-Νεφελη:Εφυγα απο εκει αφου τον εβρισα. Το μυαλο μου ηταν θολωμενο,οταν ειδα ενα αμαξι να ερχεται κατα πανω μου,αλλα δεν προλαβα να φυγω και με χτυπησε!της ειπε κι αρχισε να κλαιει.
YOU ARE READING
Τα ετερώνυμα έλκονται(ολοκληρωμενη)
RomanceΔύο άτομα τελείως διαφορετικά,τους οποίους το μόνο που θα τους ενώσει είναι η αγάπη κι ο έρωτας που θα νιώσουν ο ένας για τον άλλον.Τα ονόματα αυτών?Νεφέλη και Δημήτρης!