Συναντηση μετα το χωρισμο!

83 6 2
                                    

Η Νεφελη,αφου εκλεισε το τηλεφωνο,αρχισε να λεει στη Χριστινα τι της ειπε.
-Νεφελη:Μου ειπε οτι δεν του ειπε τιποτα τετοιο απο αυτα που ισχυριστηκε ο Δημητρης.
-Χριστινα:Πως γινεται αυτο;
-Νεφελη:Δεν ξερω,μαλλον ο Δημητρης ηθελε να χωρισουμε κι εψαχνε την αιτια,αλλα καλυτερα να μου το ελεγε!της λεει κι αρχιζει παλι να κλαιει.
   Μετα απο μια εβδομαδα
Η Νεφελη με το Δημητρη δεν ειχαν βρεθει καθολου. Η Νεφελη ειχε αρχισει να βγαινει καθε μερα με το Χαρη και προσπαθουσε να περασει καλα.
Ο Δημητρης γυρισε στις παλιες του συνηθειες:εβγαινε καθε βραδυ με τους φιλους του,γνωριζε καινουριες κοπελες και πηγαινε μαζι τους.
   Η Νεφελη,οταν ξυπνησε το πρωι,κατεβηκε κατω,γιατι ηθελε να ζητησει κατι απο τη μητερα του Δημητρη. Χτυπησε το κουδουνι κι ανοιξε ο Δημητρης.
  -Νεφελη:Καλημερα!του λεει με μια αμηχανια στη φωνη.
  -Δημητρης:Καλημερα! Ελα περασε!
  -Νεφελη:Τι κανεις;
  -Δημητρης:Καλα. Εσυ;πως παει με το Χαρη;
  -Νεφελη:Ολα καλα.
  -Δημητρης:Χαιρομαι!λεει την ωρα που εμφανιζεται μια κοπελα απο το δωματιο του.
  -Κοπελα:Καλημερα μωρο μου!του λεει και το φιλαει.
  -Δημητρης:Καλημερα!της λεει και τη φιλαει.
  -Κοπελα:Κανε μου εναν καφε να πιω!του λεει και καθεται.
  -Δημητρης:Δε θα σου κανω καφε,πηγαινε να ντυθεις και να φυγεις! Εχω δουλειες κι εγω.
  -Νεφελη:Εεε εγω καλυτερα να πηγαινω!λεει και φευγει κι ο Δημητρης τρεχει απο πισω της.
  -Δημητρης:Νεφελη,Νεφελη!της φωναζει και την πλησιαζει.
  -Νεφελη:Τι θες;
  -Δημητρης:Τι ηθελες;γιατι ηρθες;της λεει ενω πλεον βρισκονται πολυ κοντα.
  -Νεφελη:Τιποτα! Ηθελα τη μητερα σου! Αλλα απο οτι καταλαβα δεν ηταν εκει!του λεει και παει να φυγει,αλλα την ξανα φωναζει.
  -Νεφελη:Τι θελεις;θα μου πεις;
  -Δημητρης:Ολα καλα ειναι; εισαι σιγουρη;
  -Νεφελη:Ναι,μια χαρα. Πηγαινε να μη σε περιμενει κι η κοπελα σου μεσα.
  -Δημητρης:Αν με ηθελες εσυ,προτιμουσα να μεινω μαζι σου!της λεει την ωρα που χτυπαει το κινητο και το σηκωνει.
  -Νεφελη:Ελα σε λιγο Χαρη,να προλαβω να ετοιμαστω!του λεει ενω κοιταει μεσα στα ματια το Δημητρη και το κλεινει,ενω εκεινος φευγει.

Τα ετερώνυμα έλκονται(ολοκληρωμενη)Where stories live. Discover now