Ο Δημητρης πηγε τελικα τη Νεφελη με το ζορι στο γιατρο και τους εδωσε τα χαπια που χρειαζοντουσαν για να γινει καλα. Οταν εφυγαν απο εκει μπηκαν στο αμαξι κι ο Δημητρης εβαλε μπρος. Μετα απο λιγο η Νεφελη καταλαβε οτι δεν πανε σπιτι και γυρισε προς το μερος του.
-Νεφελη:Που παμε;
-Δημητρης:Θελω να σε παω καπου.
-Νεφελη:Πας καλα ρε Δημητρη;παμε σπιτι. Δεν ειμαι καλα.
-Δημητρης:Σου υποσχομαι πως θα γινεις!της λεει και γυρναει και κοιταει στο δρομο.
Μετα απο περιπου 2 ωρες εφτασαν στο εξοχικο του Δημητρη. Ξυπνησε τη Νεφελη που την ειχε παρει ο υπνος.
-Δημητρης:Νεφελη,ξυπνα! Φτασαμε!
-Νεφελη:Τι ειναι εδω;ρωταει καθως ξυπναει.
-Δημητρης:Το εξοχικο μου ειναι. Θα κατσουμε εδω για λιγες μερες.
-Νεφελη:Τι λες; εμενα με ρωτησες; ουτε πραγματα εχω παρει,ουτε τιποτα. Ασε που ειμαι ακομη χαλια και θελω να ειμαι σπιτι μου.
-Δημητρης:Δε με νοιαζει τι θες! Οσο για τα πραγματα σου,μην ανησυχεις σου εχω παρει ρουχα κι ο,τι αλλο θες. Οταν κοιμοσουν μια μερα τα μαζεψα και τα εβαλα στο αυτοκινητο και σημερα βρηκα την ευκαιρια να σε παρω και να ερθουμε εδω.
-Νεφελη:Πως γινεται παντα να κανεις ο,τι θελεις;
-Δημητρης:Ετσι ειναι αυτα μικρη μου! Αντε τωρα κατεβα να παμε μεσα! Να αναψουμε το τζακι και μετα θα παω να αγορασω τα φαρμακα σου!της λεει και κατεβαινουν,παιρνουν τα πραγματα και πηγαινουν στο σπιτι.
-Δημητρης:Πηγαινε να ξαπλωσεις εσυ κι εγω παω να φερω ξυλα για να αναψω το τζακι.
-Νεφελη:Που ειναι το δωματιο;
-Δημητρης:Το δωματιο ειναι ενα,οποτε θα κοιμηθουμε μαζι!της λεει και την οδηγει στο δωματιο. Αυτη μπαινει μεσα,ξαπλωνει αφου φορεσει κατι πιο ανετο κι αυτος πηγαινει να αναψει το τζακι και μετα να παρει τα φαρμακα της κι οταν επιστρεφει πηγαινει μεσα στο δωματιο.
-Δημητρης:Πως εισαι;
-Νεφελη:Εχω λιγο πυρετο,αλλα ενταξει γενικα ειμαι καλυτερα.
-Δημητρης:Εχεις παλι πυρετο,αλλα ξεντυθηκες τελειως!της λεει,την πλησιαζει και της φοραει τη ζακετα του.
YOU ARE READING
Τα ετερώνυμα έλκονται(ολοκληρωμενη)
RomanceΔύο άτομα τελείως διαφορετικά,τους οποίους το μόνο που θα τους ενώσει είναι η αγάπη κι ο έρωτας που θα νιώσουν ο ένας για τον άλλον.Τα ονόματα αυτών?Νεφέλη και Δημήτρης!