Ο Δημήτρης με τη Νεφελη περασαν τη μερα τους στο σπιτι,μαγειρευοντας μαζι,εκατσαν εξω στην αυλη και το βραδυ αφου ηταν καλα η Νεφελη,πηγαν μια βολτα. Το πρωι,οταν σηκωθηκαν,ο Δημητρης ετοιμασε τα πραγματα τους κι εφυγαν για πισω. Οταν εφτασαν εκει,κατω στην πολυκατοικια τους η κοπελα που ηταν με το Δημητρη στο σπιτι του οταν τους πετυχε η Νεφελη.
-Δημητρης:Τι κανεις εσυ εδω;
-Κοπελα:Ειχα να σε δω καιρο. Σε επαιρνα τηλεφωνο,αλλα δεν απαντουσες κι ανησυχησα για αυτο ηρθα να σε βρω!του λεει και παει να το φιλησει,αλλα εκεινος την απομακρυνει.
-Νεφελη:Εγω παω πανω! Οταν τελειωσεις με την κοπελα,ελα!του λεει και παει να παρει τη βαλιτσα της απο τα χερια του.
-Δημητρης:Θα τη φερω εγω μωρο μου,πηγαινε!της λεει κι η Νεφελη φευγει,ενω αυτος συνεχιζει με την κοπελα.
-Δημητρης:Γιατι με εψαχνες;
-Κοπελα:Γιατι μου ελειψες κι ηθελα να σε δω.
-Δημητρης:Λοιπον,ακου να σου πω:εγω εχω σχεση πλεον με την κοπελα που ημουν πριν και δεν προκειται να την απατησω,οποτε μην ελπιζεις οτι θα ξαναγινει κατι μεταξυ μας,για αυτο καλυτερα να φυγεις.
-Κοπελα:Εσυ εχεις σοβαρη σχεση;το ρωταει με μια ειρωνια στη φωνη και τον πλησιαζει να το φιλησει.
-Δημητρης:Ναι,εχω σοβαρη σχεση και την αγαπαω τη Νεφελη σου ειπα. Για αυτο κοψε την ειρωνια και σηκω και φυγε!της λεει και πηγαινει πανω στη Νεφελη. Χτυπαει το κουδουνι κι αυτη παει και του ανοιγει.
-Δημητρης:Πως εισαι;εισαι καλα;
-Νεφελη:Μια χαρα ειμαι εγω. Εσυ ολα καλα με την κοπελιτσα;το ρωταει και πηγαινει και καθεται στον καναπε.Επεστρεψαν κι εχουν εκπληξεις. Τι θα γίνει αραγε θα ξανα μαλωσουν; θα το μαθουμε στο επόμενο κεφαλαιο. Σν ομως σας αρεσε αυτο το κεφαλαιο πατηστε το αστερακι και γραψτε ενα σχολειο να μαθω τη γνωμη σας. Τα λεμε στο επομενο που δε θα αργήσει. Φιλια πολλα!😍😍
YOU ARE READING
Τα ετερώνυμα έλκονται(ολοκληρωμενη)
RomanceΔύο άτομα τελείως διαφορετικά,τους οποίους το μόνο που θα τους ενώσει είναι η αγάπη κι ο έρωτας που θα νιώσουν ο ένας για τον άλλον.Τα ονόματα αυτών?Νεφέλη και Δημήτρης!