ο Δημήτρης

182 9 0
                                    


Ο Δημήτρης είναι ένα αγόρι 20 χρονών.Είναι φοιτητής  στις Σέρρες,από όπου και κατάγεται.Σπουδάζει γιατρός.Θα πάει στο 2ο έτος.

 Ο Δημήτρης είναι ένα παιδί πολύ κοινωνικό.Έχει δύο κολλητούς,τον Πάνο και τον Αναστάση,αλλά εκτός από αυτούς έχει και πολλούς άλλους φίλους,με τους οποίους βγαίνει πολύ συχνά έξω.

 Δεν έχει κάνει ποτέ στη ζωή του σταθερή σχέση.Πιστεύει πως ο έρωτας κι η αγάπη είναι βλακείες κι ότι το θέμα είναι να περνάς κάθε μέρα καλά και με άλλη.Δεν πιστεύει στις δεσμεύσεις κι όποιος του μιλάει για αυτό το θεωρεί πολύ χαζό.

 Λίγες μέρες πριν αρχίσει η σχολή,ο Δημήτρης επιστρέφει στις Σέρρες μετά από τις καλοκαιρινές του διακοπές με τους δύο κολλητούς του.

 -Δημήτρης:Μαμά,γύρισα!της φωνάζει μόλις μπαίνει στο σπίτι.

 -Μαμά Δημήτρη:Καλώς το αγόρι μου!του λέει ενώ τον αγκαλιάζει.

 -Δημήτρης:Τι κάνετε?Πώς περάσατε?

 -Μαμά Δημήτρη:Εμείς καλά,Δημήτρη μου,εσύ πώς πέρασες?

 -Δημήτρης:Μια χαρά!της λέει και μεταφέρει τα πράγματά του στο δωμάτιο και παίρνει τηλέφωνο τους φίλους του για να κανονίσουν τη βραδινή τους έξοδο.

 -Δημήτρης:Τι θα κάνουμε το βράδυ?

 -Πάνος:Κάτσε ρε φίλε ακόμη δε γυρίσαμε και πήρες να μιλήσουμε για το βράδυ?

 -Δημήτρης:Ναι ρε μαλάκα,γιατί έμειναν λίγες  μέρες μέχρι να ξεκινήσουν τα μαθήματα και πρέπει να βγούμε.

 -Πάνος:Γιατί όταν θα ξεκινήσουν τα μαθήματα δε θα βγαίνουμε?

 -Δημήτρης:Φυσικά θα βγαίνουμε,αλλά εντάξει δε θα είμαστε τόσο χαλαροί όπως τώρα.Στις 22:30 να είναι καλά?

 -Πάνος:Τέλος πάντων!Ναι,μια χαρά!


Μάθαμε λοιπόν ποιος είναι και ο Δημήτρης.Πολλοί διαφορετικοί μεταξύ τους η αλήθεια είναι.Αν σας άρεσε το κεφάλαιο πατήστε το αστεράκι και περιμένω τα σχόλια σας.Φιλιά πολλά μέχρι το επόμενο!!

Τα ετερώνυμα έλκονται(ολοκληρωμενη)Where stories live. Discover now