"Νιώθω πράγματα για αυτόν"

93 6 0
                                    

Όσο η Νεφέλη περίμεναν να έρθει επιτέλους ο κλειδαράς να ανοίξει δε μιλούσαν μέχρι που ο Δημήτρης άρχισε: 

 -Δημήτρης:Γιατί δεν ηρεμείς λίγο?της λέει και πηγαίνει κοντά της.

 -Νεφέλη: Κατά αρχήν εξαφανίσου και κατά δεύτερον δε θέλω να ηρεμήσω,γιατί είμαι μέσα σε ένα δωμάτιο με ένα βλάκα σαν εσένα!

-Πάνος:Λοιπόν,άντε βγείτε!Όλα καλά?Σας άκουγα όλο το βράδυ μαλώνατε.

 -Νεφέλη:Αχ,επιτέλους!Κάτσε να στα πει ο φίλος σου!Εγώ φεύγω!λέει και παίρνει τα πράγματά της.

 -Πάνος:Σε περιμένει κάτω ο Χάρης να σε πάει.

 -Δημήτρης:Ποιος την περιμένει?

 -Νεφέλη:Όποιος θέλει!λέει και φεύγει.

 -Δημήτρης:Είναι ο Χάρης κάτω?το ρωτάει θυμωμένος.

 -Πάνος:Ναι,ήρθε να πάρει τη Νεφέλη.

 -Δημήτρης:Τιιιιιι?Πάω να τους προλάβω!λέει και τρέχει και στις σκάλες φώναζε το Χάρη και τη Νεφέλη.

 -Χάρης:Τι έγινε?

 -Δημήτρης:Ήθελα να σας προλάβω για να σας πω ότι δε χρειάζεται να πας εσύ τη Νεφέλη στο σπίτι κι εγώ εκεί πάω,οπότε μπορώ να την πάω εγώ.

 -Χάρης:Όχι,θα την πάω εγώ.Δεν υπάρχει πρόβλημα.

 -Νεφέλη:Χάρη,δε χρειάζεται να έρθεις κι εσύ.Θα πάω με το Δημήτρη αφού πάει σπίτι.

 -Δημήτρης:Πάμε,λοιπόν?

 -Χάρης:Εντάξει,Νεφέλη,θα κάτσω κι εγώ εδώ αν είναι να πιω έναν καφέ με τον Πάνο.Θα μιλήσουμε να βγούμε το απόγευμα.

 -Νεφέλη:Ναι,εντάξει!λέει και φεύγει με το Δημήτρη.

 -Δημήτρης:Χαίρομαι που καταδέχτηκες να έρθεις μαζί μου.

 -Νεφέλη:Μα δε θα έρθω μαζί σου,για να αποφύγω το Χάρη το έκανα.Θα πάω με τα πόδια στο σπίτι.

 -Δημήτρης:Δηλαδή δεν το γουστάρεις το Χάρη?

 -Νεφέλη:Όχι!Φυσικά κι όχι!Δεν τον μπορώ καθόλου,όπως κι εσένα!του λέει και πάει να φύγει όμως αυτός την αρπάζει από το χέρι και τη γυρνάει.

 -Νεφέλη:Τι θέλεις?

 -Δημήτρης:Να έρθεις μαζί μου!

 -Νεφέλη:Δεν πρόκειται!Θα πάω με τα πόδια!του λέει και παίρνει το χέρι της και φεύγει.

   Όταν έφτασαν κάτω από την πολυκατοικία και την είδε ο Δημήτρης:

  -Δημήτρης:Η κυρία εγωίστρια ήρθε!της λέει,η Νεφέλη γύρισε τον κοίταξε απλά κι έφυγε στο σπίτι της.

  -Χριστίνα:Επιτέλους γύρισες!Τι έγινε?Πώς πέρασες με το Δημητράκη ολόκληρο το βράδυ?

  -Νεφέλη:Χάλια!Είναι πολύ πιο ηλίθιος από ότι περίμενα.Με φίλησε πάλι χτες και σήμερα ήθελε να έρθουμε και σπίτι μαζί,αλλά εννοείται πως αρνήθηκα,αν και ήθελα.

 -Xριστίνα:Νεφέλη,τι λες?

 -Νεφέλη:Χριστίνα,έχω αρχίσει να νιώθω πράγματα για το Δημήτρη με αυτά που κάνει και προσπαθώ να το καταπολεμήσω.

Τα ετερώνυμα έλκονται(ολοκληρωμενη)Where stories live. Discover now