Ο Δημητρης την κοιταζε κι αρχισε να της μιλαει.
-Δημητρης:Μωρο μου,πρεπει να συνερθεις. Πρεπει να γινεις καλα και να προσπαθησεις να σωσεις και το παιδι μας και να γινουμε ολοι μαζι μια ευτυχισμενη οικογενεια! Σου υποσχομαι οτι θα ειμαι ο καλυτερος πατερας για το παιδι μας,αγαπη μου! Σε παρακαλω βοηθησε και τους δυο! Σας θελω και τους δυο στη ζωη μου!της λεει,την κοιταει,τη φιλαει,αγγιζει την κοιλια της και σιγα-σιγα αποχωρει.
Ο Χαρης,πηρε τηλεφωνο τη Χριστινα οσο ο Δημητρης ηταν μεσα στη Νεφελη.
-Χριστινα:Ναι,ποιος ειναι;
-Χαρης:Χριστινα,ο Χαρης ειμαι. Ψαχνω τη Νεφελη. Θελω να της μιλησω.
-Χριστινα:Πας καλα,αγορι μου; που μας θυμηθηκες εσυ; και τι θες τη Νεφελη;
-Χαρης:Θελω κατι να της πω. Σε παρακαλω,πες μου που ειναι;
-Χριστινα:Η Νεφελη ειναι στην εντατικη,Χαρη,για αυτο δεν τη βρισκεις.
-Χαρης:Τι;Γιατι; τι επαθε;
-Χριστινα:Δε μας παρατας λεω εγω ρε Χαρη! Να μη σε αφορα!του λεει και του το κλεινει.
Ο Δημητρης,οταν επεστρεψε απο τη Νεφελη ηταν ενα ρακος. Η Χριστινα πηγε κοντα του.
-Χριστινα:Δημητρη,εισαι καλα;
-Δημήτρης:Δεν μπορει ρε Χριστινα! Αν την εβλεπες την ειχαν μεσα στα καλωδια,αλλα και παλι ηταν τοσο ομορφη! Πρέπει να γινει καλα και να καταφερει να σωθει και το μικρο μας!λεει και βλεπουν τους γιατρους να τρεχουν. Ο Δημητρης πιανει το γιατρο που ασχολειται με τη Νεφελη για να το ρωτησει τι εγινε.
-Δημήτρης:Γιατρε,τι εγινε;τι επαθε η Νεφελη;
-Γιατρος:Εχει αιματωμα στο κεφαλι κι εχει πεσει σε κωμα!του λεει και πηγαινει στην εντατικη.
YOU ARE READING
Τα ετερώνυμα έλκονται(ολοκληρωμενη)
RomanceΔύο άτομα τελείως διαφορετικά,τους οποίους το μόνο που θα τους ενώσει είναι η αγάπη κι ο έρωτας που θα νιώσουν ο ένας για τον άλλον.Τα ονόματα αυτών?Νεφέλη και Δημήτρης!