Τα κοριτσια αφου ετοιμαστηκαν,περιμεναν τον Πανο να ερθει να τις παρει.
-Πανος:Ετοιμες κοριτσια;
-Χριστινα:Πανετοιμες!Παμε;ρωταει,φοραει το παλτο της και φευγουν.
Οταν εφτασαν εκει,βρηκαν τα υπολοιπα παιδια κι αφου εγιναν οι συστασεις παρηγγειλαν να πιουνε απο ενα ποτο.
-Χριστινα:Ο Δημητρης δε θα ερθει τελικα;ρωταει τον Πανο.
-Πανος:Θα ερθει σε λιγο. Ειχε κατι να κανει. Το θελεις κατι;
-Χριστινα:Οχι,απλα επειδη ειχες πει οτι θα ερθει κι αυτος.
Την ιδια στιγμη,η Νεφελη ενω επινε το ποτο της,βλεπει ενα παιδι απο την παρεα να την πλησιαζει.
-Χαρης:Γεια!
-Νεφελη:Γεια!
-Χαρης:Νεφελη,ειπαμε,σωστα;
-Νεφελη:Σωστα!Κι εσυ,ο Χαρης;
-Χαρης:Ναι!Γιατι καθεσαι εδω μονη σου;
-Νεφελη:Απλα καθομαι και πινω το ποτο μου!οταν το τραγουδι που ειχε το μαγαζι αλλαξε.
-Χαρης:Αυτο ειναι το αγαπημενο μου τραγουδι.Τι θα ελεγες να το χορεψουμε;
-Νεφελη:Αχ,οχι! Δεν ειμαι καθολου καλη στο χορο.
-Χαρης:Ελα,δεν πειραζει! Θα σου δειξω εγω πως να χορευεις.
-Νεφελη:Αστο καλυτερα!Δεν ειναι καλη ιδεα! Σε ευχαριστω για την προταση.
-Χαρης:Μα.....!Σε παρακαλω!της λεει και της δινει το χερι του.
-Νεφελη:Εισαι πολυ επιμονος. Και επειδη δε βλεπω να με αφηνεις ησυχη,τελος παντων!του λεει και του δινει το χερι της.
Μετα απο λιγο ηρθε κι ο Δημητρης και μολις βρηκε τα παιδια τα πλησιασε.
-Πανος:Καλως το Μητσο!
-Δημητρης:Γεια σε ολους! Χριστινα εσυ μονη σου ηρθες; Η φιλεναδα σου;
-Χριστινα:Οχι,ηρθε κι η Νεφελη. Απλα χορευει! Να εκει ειναι!του λεει και του τη δειχνει.
-Δημητρης:Απο που κι ως που χορευει η Νεφελη με το Χαρη;Που τον ξερει;
-Πανος:Σημερα γνωριστηκαν και να σας πω και κατι μεταξυ μας,ο Χαρης μου ειπε οτι του αρεσει,για αυτο της ζητησε να χορεψουν.
-Δημητρης:Τι λες ρε; Αυτος δεν ειναι για τη Νεφελη. Ο Χαρης πηγαινει με οποια να ναι. Δεν πρεπει να την αφησετε να μπλεξει μαζι του!λεει την ωρα που ερχονται ο Χαρης με τη Νεφελη κι η συζητηση σταματαει.Απο οτι καταλαβαμε ολοι,αρχισαν οι πρωτες ζηλιες απο τη μερια του Δημητρη! Τι να γινει αραγε στη συνεχεια. Αν θελετε να μαθετε,πατηστε το αστερακι κατω και πειτε μου τη γνωμη σας για το κεφαλαιο.
YOU ARE READING
Τα ετερώνυμα έλκονται(ολοκληρωμενη)
RomanceΔύο άτομα τελείως διαφορετικά,τους οποίους το μόνο που θα τους ενώσει είναι η αγάπη κι ο έρωτας που θα νιώσουν ο ένας για τον άλλον.Τα ονόματα αυτών?Νεφέλη και Δημήτρης!